۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۲۲۲۱۷

تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره «‌عزاداری مقبول‌» اردبیل

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از تمدید مهلت ارسال مقاله به گنگره امام حسین (ع) و عزاداری مقبول در اردبیل خبر داد.
عزاداري
حجت الاسلام وحدت مشهوری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: در پی استقبال پژوهشگران و محققان عرصه قلم مهلت ارسال مقاله برای کنگره امام حسین (ع) و عزاداری مقبول تا پایان سال 90 تمدید شد.

وی با بیان اینکه کنگره سراسری «امام حسین(ع) و عزاداری مقبول» با هدف ترسیم عزاداری مقبول برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: طی این همایش یک روزه که با حضور ائمه جمعه، کارشناسان و صاحب نظرات حوزوی همراه خواهد بود، عزاداری مقبول از ابعاد شرعی، عقلی، علمی و عرفی مورد بحث قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام مشهوری ادامه داد: علاقه‌مندان و محققان می‌توانند در عناوینی چون فلسفه عزاداری از نگاه آموزه‌های شیعی، احکام و آداب عزاداری، نشانه‌ها، تعریف و بایسته‌های عزاداری مقبول، سیر عزاداری در تاریخ ایران، عزاداری و فرهنگ ملی، بدعت انحراف و خرافات در عزاداری، پیدایش قمه‌زنی در تاریخ و پیامدهای منفی اجتماعی، قمه‌زنی در فقه شیعه، مقتل‌های معتبر، عزاداری در فرهنگ، سنن و رسوم استان اردبیل شرکت و آثار خود را ارسال کنند.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل مقالات ارسال شده باید بر اساس اصول مقاله‌نویسی و با رعایت موارد اشاره شده در فرم فراخوان صورت بگیرد و مقالات ارسالی به دبیرخانه این همایش نباید قبلاً به سایر همایش‌ها و نشریات ارائه یا چاپ شده باشد.

وی ادامه داد: براساس مقررات رعایت اصول مقاله‌نویسی در ارسال و تنظیم مقالات پژوهشی توسط نویسندگان باید رعایت شود و قالب مقالات باید حدود 15 صفحه با فونت نازنین و لوتوس و در اندازه 14 در برنامه word تنظیم و به همراه چکیده مقاله به آدرس دبیرخانه که در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل واقع شده، ارسال شود.

حجت الاسلام مشهوری در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز طرح توسعه چهارده امامزاده و بقاع متبرکه در استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: طرح توسعه این امامزادگان و بقاع متبرکه متجاوز از 20 هزار متر مربع در حال اجرا و عملیاتی شدن است. 935/د103/س
ارسال نظرات