۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۲۲۱۳۳
آیت الله موسوی جزایری:

پیروزی انقلاب اسلامی مشیت الهی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان، عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی با کمک های باری تعالی و تفکر های پیامبر گونه امام خمینی(ره) علیه طاغوت پیروز شد.
پیروزی انقلاب اسلامی مشیت الهی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خورستان، در دیدار مسؤولان روابط عمومی های مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به دشمنی سی ساله جهان غرب علیه پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: استکبار جهانی با تحریم هایی که علیه ایران اسلامی اعمال می کند، نمی تواند هیچ لغزشی در پیشرفت کشورمان ایجاد نماید.

امام جمعه اهواز به سلطه ی آمریکا بر ایران در دوران پهلوی اشاره کرد و اذعان داشت: شاه نوکری خود برای آمریکا و انگلیس را در زمان سلطنتش نوعی افتخار می دانست.

پیروزی انقلاب اسلامی مشیت الهی است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سی سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، با پشتوانه مشیت و خواست خداوند متعال بوده است. این پیروزی، عزت را برای ملت ایران به ارمغان آورد و ذلت و خواری را برای دشمنان ارزانی داشت.

وی به سختی های مردم در زمان قبل از پیروزی انقلاب اشاره کرد و اذعان داشت: زمانی خداوند توفیق پیروزی بر علیه نظام سلطه را به مردم ایران هدیه نمود که اکثریت ملت به نظام شاهنشاهی پشت کرده و پرچم حمایت از جمهوری اسلامی را به دست گرفتند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، به پیشرفت های ایران در عرصه های گوناگون اشاره کرد و گفت: با عنایات خداوند متعال و تلاش و همت شبانه روزی جوانان میهن اسلامی در این برهه، شاهد پیشرفت روز افزون ایران اسلامی در صحنه های پژوهشی، علمی، فرهنگی و سیاسی هستیم.

ایران اسلامی در حال شکوفا کردن توانایی های خود است

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: ایران اسلامی با پیشرفت در عرصه های گوناگون خط بطلانی بر تحریم دنیای غرب کشیده است و نشان داده که این تحریم ها نه تنها سبب عقب ماندگی کشور نشده است، بلکه زمینه شکوفایی استعداد های بومی را نیز فراهم آورده است.

امام جمعه اهواز با بیان این که وابستگی کشور در مسائل مختلف اقتصادی و علمی بسیار کاهش یافته است تأکید کرد: این وابستگی در قضیه نفت به حد مطلوب نرسیده است که امیدوارم با همت مسؤولان و کارکنان مربوط این مسئله نیز حل خواهد شد./9458/پ202/ص
ارسال نظرات