۳۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۲۱۴۹۴

چند خبر کوتاه از خوزستان

خبرگزری رسا ـ انتشار فراخوان مقاله پژواک اندیشه ویژه اساتید و دانشجویان، اختتامیه نمایشگاه با کاروان شهدا در اهواز و اعزام دانشگاهیان خوزستان به حج عمره در فروردین و اردیبهشت سال آینده از جمله خبرهای کوتاه خوزستان هستند.
چند خبر کوتاه از خوزستان
به گزازش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، انتشار فراخوان مقاله پژواک اندیشه ویژه اساتید و دانشجویان، اختتامیه نمایشگاه با کاروان شهدا در اهواز و اعزام دانشگاهیان خوزستان به حج عمره در فروردین و اردیبهشت سال آینده از جمله خبرهای کوتاه خوزستان به شمار می‌آیند.

اختتامیه نمایشگاه با کاروان شهدا در اهواز

براساس این گزارش دراین نمایشگاه که ازسوی عکاس هنرمند«مهناز کلاه کج» برگزارشد 36 تابلو نقاشی از چهره سرداران و شهدای جنگ تحمیلی با استفاده از تکنیک سیاه قلم در ابعاد 70 در50 به نمایش گذاشته شد .

لازم به ذکر است از این نمایشگاه بازدید کنندگانی چون سردار دانش پژوه فرمانده ارشد سپاه در جنوب،مهندس علی دقایقی برادر سردار شهید اسماعیل دقایقی،سرهنگ موسوی فرمانده بسیج وزارت نفت در جنوب ،مسوولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، حفاری،اصحاب رسانه،خانوده شهدا و  غیره بازدید به عمل آوردند.

شایان ذکر است در این نمایشگاه پرتره های سرداران شهید چون سیدمرتضی آوینی،دقایقی،جهان آرا،بقایی،غلامی،نورانی،فرجوانی و غیره به نمایش در آمده است.

اعزام دانشگاهیان خوزستان به حج عمره در فروردین و اردیبهشت سال آینده

علیرضا میرسلیم، مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان با اشاره به تغییر زمان اعزام دانشگاهیان به حج عمره،تصریح کرد: زمان اعزام آنها به اواسط فروردین‌ تا اواخر اردیبهشت‌ سال آینده موکول شده ‌است که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: زائران خوزستانی سرزمین وحی در قالب 10 کاروان، شامل دانشجویان مجرد، دانشجویان متأهل، اساتید یک نفره، اساتید دو نفره و اساتید سه نفره به حج عمره اعزام می‌شوند.

وی درباه زمان اعزام دانشجویان به عتبات عالیات، تصریح کرد: 11 بهمن یک کاروان از دانشگاه امیرکبیر ماهشهر و 4 و 13 اسفند نیز دو کاروان از اهواز به زیارت عتبات عالیات مشرف می‌شوند که ظرفیت هر کاروان 38 نفر است./9458/د102/ص
ارسال نظرات