۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۷۴۴
آیت الله استادی:

ارتحال آیت الله شاه آبادی ضایعه ای برای حوزه های علمیه است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ارتحال آیت الله شاه آبادی را ضایعه ای جبران ناپذیر برای حوزه های علمیه دانست و طلاب و روحانیان جوان را به الگوگیری از بزرگان توصیه کرد.
آيت الله استادي آيت الله استادي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله رضا استادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت آیت الله شاه آبادی که با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد، یاد و خاطره این عالم ربانی را گرامی داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به شخصیت علمی و اخلاقی آیت الله شاه آبادی تاکید کرد: ایشان از محضر اساتید بزرگواری همچون مرحوم میرداماد و امام راحل بهره گرفتند و همواره در جهت نشر معارف اقدام و حرکت کردند.

آیت الله استادی با بیان این که این عالم ربانی در کارش بسیار مؤثر، پرکار و با همت بود، گفت: مرحوم آیت الله شاه آبادی به امر تدریس اهمیت بسیاری می داد و هیچ گاه بی جهت درس و بحث خود را تعطیل نمی کرد.

این استاد حوزه علمیه قم گفت: آیت الله شاه آبادی در دوران انقلاب علیه رژیم شاه سخنرانی های بسیاری انجام داد و بارها توسط رژیم مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه حوزه به افرادی از قبیل آیت الله شاه آبادی نیازمند است، ارتحال این عالم ربانی را ضایعه ای جبران ناپذیر برای حوزه های علمیه دانست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، طلاب و روحانیان را به الگوگیری از بزرگان و علما توصیه و تاکید کرد: طلاب جوان باید سعی و کوشش خود را به درجه عالی برسانند تا بتوانند در دنیای امروز پاسخگوی هجمه ها و توطئه های دشمنان باشند.

وی تاکید کرد: مرحوم آیت الله شاه آبادی شاگردان بسیاری تربیت کرد که در حال حاضر این افراد جزو اساتید و علمای حوزه علمیه قم هستند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات