۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۴۳۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

عنصر معنویت توانایی مدیریت جهانی را دارا است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، انقلاب اسلامی ایران را پرچم‌دار معنویت در جهان دانست و گفت: پیروزی نهضت عظیم اسلامی ‌تلنگری به انسان امروز و دنیای امروز است که معنویت توانایی مدیریت جهانی را داراست.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین امروز در مراسم معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان گفت: تلاش غرب از گذشته در جهت تبدیل انسان الهی به انسان شیطانی و منحرف بوده و در این راه نیز توانسته موفقیت‌های بسیاری را کسب کند.

وی افزود: غرب با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت داد، توانست با ترویج نحله‌های انحرافی، اعتقادات و باورهای اصیل انسان را به تاراج برده و مشتی از باورهای بی اساس، بدون تفکر و تعمق را به انسان امروزی تحمیل کند و انسان خدایی را به انسانی شیطانی و پوچ گرا تبدیل کند.

حجت الاسلام نعمت الهی خاطرنشان کرد: امروزه بشر از تربیت اصلی خودش که برگرفته از خداوند متعال بود فاصله گرفته و دچار انحراف های اخلاقی و نفسانی شده و معنویت را فراموش کرده است.

وی به نامه امام راحل به رهبر شوروی سابق اشاره کرد و گفت: در آن نامه امام مشکل آنها را دوری از معنویت و خداوند متعال دانست و این نکته را نیز به جهانیان گوشزد کرد که معنویت، گمشده دنیای متمدن امروز است.

این مسؤول تصریح کرد: در حال حاضر، انقلاب اسلامی ایران پرچمدار معنویت در جهان است و پیروزی این انقلاب تلنگری به انسان امروز و دنیای امروز است که هنوز معنویت می تواند در جهان حکمرانی کند.

به گفته وی، امام خمینی(ره) بر اساس اندیشه های توحیدی، آسمانی و با تأسی به مکتب اهل بیت(ع) و با هدف بیداری معنویت در دنیای مدرن و متمدن امروزی این نهضت را ایجاد کرده و به ثمر نشاند.

حجت الاسلام نعمت الهی اظهار داشت: امروزه احیای معنویت به شکلی جدید و در قالب ادیان و مذاهب دروغین بسیار زیادی، به عموم مردم جهان عرضه شده و تنها دین و نظامی که می تواند شعار های ناب آسمانی را سر داده و مردم را به سرمنزل مقصود برساند، دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: دشمنان پس از سال های متمادی و پس از تجربه انواع تهاجمات نظامی اینک به جنگ نرم روی آورده و قصد دارند که از این طریق به آرامی در اعتقادات و باورهای جوانان نفوذ نموده و ارزش ها و باورهای انحرافی خود را به نسل جوان جامعه ما عرضه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: بنابراین متولیان امر فرهنگ دینی، امروزه وظیفه سنگینی نسبت به گذشته بر عهده دارند و باید جوانان را نسبت به این انحرافات و عقاید خرافی آگاه کنند.

در ادامه مراسم، حکم مدیریتی حجت الاسلام محمدرضا میرزایی به وی تحویل داده شده و از تلاش های بی شائبه حجت الاسلام جان محمدی در امر تصدی پست رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان تقدیر و تشکر به عمل آمد./950/پ202/س
ارسال نظرات