۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۲۰۴۳۰

یکی از علمای لبنان نسبت به درگیری های داخلی میان فلسطینیان هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ علامه نابلسی نسبت به روی آرودن فلسطینی ها به کشمکش های داخلی هشدار داد و آنها را از پرداختن به مسایلی که ربطی به آزادسازی فلسطین ندارد بر حذر داشت.
شيخ عفيف نابلسي
به گزارش خبرگزاری رسا، علامه شیخ عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) و خطیب جمعه شهر صیدا در جنوب لبنان، امروز در دیدار با هیاتی از جبهه آزادسازی فلسطین به ریاست صلاح یوسف، نسبت به کشیده شدن گروه های فلسطینی به سوی کشمکش های داخلی در اردوگاه ها هشدار داد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق صیدا، فلسطینی ها را از درگیر شدن با مسایلی که به قضیه بازگشت آنها و آزادسازی فلسطین ربطی ندارد بر حذر داشت و گفت: گروه های در لبنان وجود دارند که می خواهند، فلسطینی ها را وارد درگیری های محلی و منطقه ای وارد کنند به خصوص در اردوگاه فلسطینی عین الحلوه.

صلاح یوسف نیز با تاکید بر اهمیت حفظ امنیت و استقرار اردوگاه ها و گرفتار نشدن در دام فتنه، خواستار تشکیل کمیته رهبری فلسطینی متحدی برای رویارویی با چالش های پیش روی قضیه فلسطین و دسیسه دشمنان برای نابودی این قضیه و یهودی سازی بیت المقدس و دریغ نکردن از هرگونه تلاشی برای حفظ امنیت اردوگاه ها شد.

گفتنی است که از چندی پیش، اردوگاه آوارگان فلسطینی «عین الحلوه» در شهر صیدا در جنوب لبنان، شاهد درگیری های مسلحانه خشونت آمیز میان نیروهای جنبش فتح و گروه سلفی جند الشام بوده است و اوضاع متشنج این اردوگاه موجب تعطیلی مغازه ها و خلوت شدن خیابان ها شده است و نیروهای فتح و تشکیلات جند الشام در آماده باش کامل به سر می برند./981/ب902/گ
ارسال نظرات