۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۲۰۰۷۶
امام جمعه گرگان:

حماسه 9 دی سبب یأس دشمنان نظام اسلامی شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که ملت ایران در حماسه نهم دی شعار حمایت از ولی فقیه را از اعماق وجود خود فریاد زدند، گفت: آن حضور حماسب دشمنان نظام را مأیوس کرد.
آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این شهر گفت: در 9 دی مردم ولایت مدار ما، فتنه و توطئه‌ بزرگی را خنثی کردند و دشمن را مأیوس و بیچاره بر سر جای خود نشاندند.
 
نماینده ولی فقیه در استان گلستان با یوم الله خواندن 9 دی از این روز به عنوان حماسه بصیرت یاد کرد و افزود: مردم آگاه ایران اسلامی نشان دادند که همواره مدافع نظام اسلامی و ارزش‌های آن هستند و هر گاه اساس نظام مورد تهاجم قرار گیرد، با همه وجود در صحنه حاضر خواهند شد.

وی با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در نهم دی ماه 88 با خروش یکپارچه علیه فتنه افکنان، به رهبری جامعه اسلامی لبیک گفتند، تصریح کرد: این ملت همیشه در صحنه به صراحت پیام خود را به جهانیان اعلام کردند که همچنان پای اصول انقلاب اسلامی و در خط رهبری و ولایت ایستاده است و در این مسیر حرکت می‌کند.

امام جمعه گرگان، ایران امروز را کشوری شکوهمند، با افتخارات بسیار و در راه پیشرفت توصیف کرد و گفت: هر روز دنیا خبر تازه ای از پیشرفت های علمی را از کشور ما می شنود.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به برگزاری رزمایش ولایت 90 که از هفته گذشته در وسعت دو هزار کیلومتر مربعی از شرق تنگه هرمز تا اقیانوس هند در حال برگزاری است، گفت: رزمایش ولایت 90 که در نوع خود بی سابقه بوده، دنیا را متعجب کرده است.

وی، هدف راهبردی رزمایش ولایت 90 را نشان دادن قدرت به جهان دانست و گفت: تنگه هرمز از نقاط استراتژیک جهان است و سی درصد نفت جهان از این تنگه می گذرد و ایران اسلامی در این رزمایش به جهان فهماند که قادر است به راحتی کنترل این تنگه را در دست داشته باشد و دنیا این پیام را به درستی گرفت.
 
امام جمعه گرگان، در بخش دیگری از سخنانش به مشکل سویا کاران اشاره کرد و از مسؤولان خواست، در حل سریع مشکلات کشاورزان سویاکاران گلستانی اهتمام کنند.

آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن انتخابات مجلس اشاره و انتخابات را فرصت همدلی با نظام معرفی کرد و گفت: وارد شدن در انتخابات اگر برای خدمت باشد، اخلاق حاکم بر آن با ورود برای قدرت بسیار متفاوت خواهد بود و مردم این نکته را متوجه می شوند.
 
امام جمعه گرگان در خطبه اول نیز در ادامه سلسله بحث های نهج البلاغه به تحلیل خطبه 110 این کتاب ارزشمند که در نکوهش دنیاگرائی ایراد شده پرداخت و گفت: این دنیا هم خود بسیار فریبنده است و هم آنچه در آن است و هم خود و هم همه آنچه در آن است رو به نابودی است./950/پ201/س
ارسال نظرات