۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۱۳۵
همزمان با عاشورای حسینی صورت می‌گیرد؛

فعالیت 112 تیم تذکر لسانی در ارومیه

خبرگزاری رسا ـ رییس پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی 112 تیم تذکر لسانی در ارومیه فعالیت می کنند.
امر به معروف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، خیبر تیبا، رییس امنیت عمومی نیروی انتظامی آذربایجان غربی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران افزود: ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان با همکاری، هیات های مذهبی، سازمان اماکن عمومی و بخش امنیت اخلاقی نیروی انتظامی نسبت به تشکیل 112 تیم تذکر لسانی اقدام کرده است.

وی گفت: این تیم ها با حضور در مساجد، مراسم های عزاداری در اماکن متبرکه و امامزادگان ضمن شرکت در سوگواری سرور و سالار شهیدان برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از هر گونه ناامنی تلاش خواهند کرد.

سرهنگ تیبا حضور پرشور اعضای تیم های تذکر لسانی در نماز ظهر عاشورا و عزاداری ها را از برنامه های ستاد احیای عنوان کرد و گفت: امیدواریم با بهره مندی و درک درست پیام عاشورا شاهد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشیم.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد پلیس امنیت عمومی در مقابله با بی بند و باری و فساد اجتماعی اظهار کرد: در هشت ماه نخست سالجاری با اجرای 658 طرح پاکسازی و مقابله با مظاهر علنی فساد برای 332 نفر تشکیل پرونده شده است.

رییس امنیت عمومی نیروی انتظامی آذربایجان غربی با ابراز تاسف از اینکه اکثر افراد بدحجاب استان را افراد باسواد و قشر دانشجو تشکیل می دهند، گفت: دانشگاهها باید نسبت به تقویت باورهای دینی و مذهبی در دانشگاهها با پدیده بدحجابی و فساد اخلاقی مقابله کنند.

وی با انتقاد از نبود برنامه مدون برای بحث فرهنگ سازی در دانشگاهها، اظهار داشت: دانشگاهها باید با توجه به بحث کنترل و نظارت بر دانشجویان، نسبت به بهبود فضای فرهنگی- مذهبی دانشگاهها تلاش کنند.

سرهنگ تیبا با اشاره به تعامل نیروی انتظامی با آموزش و پرورش و دانشگاهها در این خصوص گفت: برگزاری جلسات متعدد با مدیران، اساتید و دانشجویان، برگزاری جلسات هم اندیشی، توجیهیه و ارشادی و همچنین بازدیدهای محسوس و غیرمحسوس در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار دارد./936/پ202/س

ارسال نظرات