۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۱۷۷۱۳

اجرای 112 برنامه هفته امر به معروف در آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی از تدارک و اجرای 112 عنوان برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان خبر داد.
امر به معروف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، احد مهرمند، معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که شنبه شب در استانداری برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین‌(ع) اظهار داشت: با توجه به پیام واقعه عاشورا هفته اول ماه محرم به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

وی اظهار داشت: امسال ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان 112 عنوان برنامه جهت اجرا در این ایام طرح ریزی کرده است که شامل 72 برنامه ابتکاری و 40 برنامه رادیویی است.

به گفته مهرمند، برگزاری همایش های علمی با حضور اندیشمندان، علماء و روحانیون نیز از دیگر برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در هفته جاری است.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در سطح مدارس، دانشگاهها، مراکز صنعتی و بازارها نیز برنامه های متنوعی اجرا می شود، گفت: در راستای تبیین اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر نسبت به نصب بنر های ویژه امر به معروف و نهی از منکر، چاپ سه شماره هفته نامه « ناصحون»، توزیع یک هزار جلد کتاب با عنوان « باید ها و نباید ها»، یک هزار برگ بروشور محرم و تهیه 400 بنر با عنوان تذکر لسانی اقدام شده است.

علی برزگری، رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد در زمینه ترویج فرهنگ نماز در جامعه، گفت: شناسایی فرصت ها، برداشت موانع موجود، تعمیق آگاهی بوسیله ابزارهای مختلف فرهنگی از جمله برنامه هایی این ستاد در زمینه ترویج فرهنگ نماز در جامعه است.

میرقاسم سیدتاجی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز از پیدا شدن پیکر مطهر 16 شهید در تجسس اخیر گروه‌های تجسس خبر داد و تصریح کرد: دو شهید از این شانزده شهید مربوط به استان آذربایجان غربی می باشد که در عملیات های بیت المقدس و والفجر یک به درجه رفیع شهادت رسیده اند.

وی اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده پیکر مطهر این شهدای گرانقدر روز چهارشنبه تشییع می شود./936/پ203/س


ارسال نظرات