۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۱۶۸۳۳
آیت الله موسوی جزایری:

پیشتازی ایران در جهان به برکت تلاش های علما و روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، پیشتازی انقلاب اسلامی ایران در جهان را به برکت تلاش های علمای بزرگ اسلام و روحانیت دانست و اظهار داشت: اگر نبود آن فداکاری و رشادت های علمای اسلام و روحانیت، ما هم اکنون شاهد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نبودیم و رهبر معظم انقلاب هم اکنون به این شکل به دشمنان و مستکبران اولتیماتوم نشان نمی داد.
آيت الله موسوي جزايري در يادواره شهيد قنوتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حضرت آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، شب گذشته در آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه آیت الله بهبهانی اهواز، اظهار داشت: انشاءالله با یاری خداوند متعال و عنایات آقا امام زمان عید فرخنده و با شکوه غدیر خم، دشمنان اسلام و مستکبران را منکوب کرده و پرچم پر افتخار ولایت آقا امیرالمؤمنین (ع) را در سراسر گیتی به اهتزاز در می آورد.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان، پیشتازی انقلاب اسلامی ایران در جهان را به برکت زحمات و تلاش های علمای بزرگ اسلام و روحانیت دانست و اظهار داشت: خوشبختانه امروزه به برکت نیات خیر امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر ما و به ویژه تلاش های شایان علمای بزرگ اسلام همچون شهدای محراب، انقلاب اسلامی ایران به چنین درجه ای از اقتدار و محبوبیت در جهان رسیده است.

وی در ادامه سخنان خود، افزود: اگر نبود آن فداکاری، شهامت، شهادت، رشادت و ایثارگری‌های علمای اسلام و روحانیت، ما هم اکنون شاهد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نبودیم و رهبر معظم انقلاب هم اکنون به این شکل به دشمنان و مستکبران اولتیماتوم نمی داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ایران را بزرگترین کشور قدرتمند در منطقه دانست و گفت: جهانیان امروزه نظاره گر تأثیر ایران بر روی معادلات بین المللی هستند که چگونه در تعاملات و معادلات حساس جهانی تغییر ایجاد کرده؛ به طوری که پس از سخنان مقام معظم رهبری، به اظهار نظر در این رابطه پرداختند.

حضرت آیت الله موسوی جزایری با تقدیر و تشکر از خانواده های روحانیان ملبس شده، ابراز داشت: من از همه خانواده های روحانیان کمال تشکر و قدردانی را دارم؛ چرا که آنان فرزندان خود را با فرستادن در حوزه های علمیه، برای سربازی آقا امام زمان (عج) مهیا می سازند.

تاپای جان از ولایت دفاع می کنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری، اذعان داشت: شما خانواده های معزز و مکرم در آن روزهای سخت جنگ تحمیلی با اعزام فرزندان خود به جبهه های نبرد حق علیه باطل، از کیان نظام اسلامی حمایت کرده و در این برهه از زمان که نیاز به مقابله همه جانبه از طریق فرهنگ و اقدام های فرهنگی است، فرزندان خود را به سربازی آقا امام زمان(عج) در حوزه های علمیه فرستاده و این چنین از انقلاب اسلامی ایران دفاع و پشتیبانی می کنید.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، اظهار داشت: ما در این مکان مقدس با خدا عهد می بندیم از لحظه ای که وارد کسوت روحانیت شدیم و سررشته خودمان را متصل به قطب عالم امکان حضرت مهدی آل محمد کردیم، تا پای جان از کیان اسلام و لایت اهل بیت(ع) دفاع کنیم و از هیچ خطری نهراسیم و خم به ابرو نیاوریم./9465/پ201/ص
ارسال نظرات