۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۵۹۹۱
فرمانده سپاه خوزستان:

حماسه‌آفرینی دانش‌آموزان پایان دوران قهرمانان افسانه‌ای بود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان، شهیدان دانش‌آموزان را الگوی مناسبی برای دانش‌آموزان این نسل انقلاب دانست و اظهار داشت: امروز الگوی دانش‌آموزان ایران اسلامی، شهیدان دانش‌آموز هستند و باید به تبیین شخصیت این شهدا پرداخته شود.
سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت وليعصر (عج) خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، روز گذشته در نخستین یادواره شهیده سهام خیام اظهار داشت: امروز الگوی دانش‌آموزان ایران اسلامی، شهیدان دانش‌آموز هستند و باید به تبیین شخصیت این شهدا پرداخته شود.

این مقام مسؤول با بیان این که شهیدان دانش‌آموزان الگوی مناسبی برای دانش‌آموزان ایرانی هستند، بیان داشت: شهدای دانش‌آموز از بزرگوارترین شهدای انقلاب اسلامی هستند؛ چرا که با بصیرت آن چنانی و سنین کم در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته و در این معبرها جنگیدند و به فیض عظیم نایل شدند.

وی در ادامه سخنان خود، خاطر نشان کرد: امروز دوران قهرمانان افسانه‌ای به پایان رسیده و باید به بیان شخصیت و حماسه‌آفرینی دانش‌آموزانی پرداخت که با افتخار از جای جای مملکت اسلامی دفاع کردند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، تصریح کرد: دانش‌آموزان شهیدی همچون شهید والازاده از اردبیل، شهید عزیزاللهی از اصفهان، شهید بهنام محمدی از خوزستان، شهیده سهام خیام از هویزه، شهید فهمیده و دیگر شهدای دانش‌آموز، شجاعانه برای دفاع از عزت و شرف این مملکت در حالی که سن کمی داشتند وارد نبرد با دشمنان شدند و به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین یادواره‌ شهیده سهام خیام، اذعان داشت: این یادواره‌ها نمونه‌ای از اقداماتی است که به عنوان الگوهای آینده، تلاش، کوشش، مجاهدت و دلسوزی برای مملکت و نظام اسلامی و برای پیروی از راه اباعبدالله الحسین(ع) باید معرفی شود،‌ پس هر چه برای این کار تلاش شود خداوند متعال هم از این اقدامات خشنود خواهد شد./9465/پ203/ص
ارسال نظرات