۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۱۵۸۷۸

سه اردوی زیارتی تفریحی ویژه طلاب اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز گفت: سه اردوی زیارتی تفریحی ویژه طلاب متأهل اهواز همراه با خانواده آنان در استان خوزستان برگزار خواهد شد.
سه اردوی زیارتی تفریحی ویژه طلاب اهواز برگزار می شود
حجت الاسلام سید موسی فراغت، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با بیان این که سیر و سفر در اسلام بسیار اهمیت دارد، گفت: سفر یک عنوان آموزشی است، از این رو معاونت تهذیب سیر و سفر هدفمندی در راستای نشاط و تحکیم بنیان خانواده طلاب متأهل اهواز برگزار می کند.

این مقام مسؤول با بیان این که در سفر هم سلامت روحی و هم سلامت جسمی وجود دارد، ابراز داشت: با توجه به مشغله درسی طلاب دینی، روزهای جمعه را به اردوهای تفریحی زیارتی اختصاص داده ایم.

حجت الاسلام فراغت با تأکید بر این که طلاب متأهل تنها در یک اردو می توانند ثبت نام کنند، گفت: اردوی نخست به شوش دانیال، اردوی دوم به سمت مزار شهدای هویزه و سفر سوم به مقصد سبز قبا برادر امام رضا(ع) در دزفول است که از هفته آینده شروع خواهد شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در پایان خاطر نشان کرد: طلاب متأهل که علاقمند به شرکت در این اردوها هستند، می توانند به معاونت تهذیب مراجعه کنند./9463/پ203/ص
ارسال نظرات