۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۱۵۸۱۵
امام جمعه موقت شیبان؛

روحانیت امتداد رسالت پیامبران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شیبان، عنوان کرد: روحانیت امتداد رسالت انبیاء و اولیاء الهی است که باید با تلاش خود علوم اهل بیت(ع)را به گوش جهانیان برساند.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني فرد، امام جمعه شيبان اهواز، مدير کل اوقاف و امور خيريه خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدعبدالرضا حسینی فرد امام جمعه موقت شیبان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره در پیش بودن عید غدیر سالروز عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه در خوزستان، تصریح کرد: مسئولیت روحانیت در جامعه امروزی این است که علوم الهی را به دیگران که از علوم اهل بیت(ع)بهره ای نبرده اند، برسانند.

امام جمعه موقت شیبان تاکیدکرد:کشورهایی که امروزه خیزش های عظیمی در منطقه انجام داده اند تشنه علوم الهی و اهل بیت(ع) هستند، روحانیت باید وارد عرصه تبلیغ شده و این علوم الهی را به گوش جهانیان برساند.

وی افزود: اولین مسئله ای که باید در تبلیغ به آن توجه شود برای رضای خدا کارکردن است، و دیگر اینکه نسبت به خود سازی، تزکیه نفس و کسب تقوای الهی تلاش کرده تا در بین مردم جامعه نمونه و اسوه گردد.

این فعال عرصه فرهنگی با اشاره به صبر وحوصله ای که باید در اختیار یک روحانی باشد،اذعان داشت: این لباس مقدس امروزه همانندتابلوی حوزه علمیه امام صادق(ع) است و روحانیت امروز اعلام می کند که سرباز و مبلغ ولایت اهل بیت(ع) است.

مدیر کل سابق اوقاف وامور خیریه استان خوزستان با تاکید بر نقش مؤثر روحانیت در برابر دشمن که اعتقادات مردم را نشانه گرفته اند،تأکیدکرد: روحانیت باید در امور اعتقادی ودینی جامعه وارد شوند و با تعلیم وآموزش مردم توطئه های دشمن را خنثی کنند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به توطئه های دشمنان،یادآور شد: دشمن با طراحی شبهات و القای آن در جامعه می خواهد بذر اختلاف بیافکند از این رو روحانیت معظم باید وارد میدان شده و با صبر وحوصله به سوالات مردم پاسخ صریح بدهند واین یک مسئولیت سنگینی است که ان شاءالله به نحو احسن انجام گیرد./9458/ت303/ص
ارسال نظرات