۰۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۱۵۷۲۲

همایش «جمهوری اسلامی ایران و ماجرای استکبار» در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بصیرت بخشی و تریبون آزاد با عنوان «جمهوری اسلامی ایران و ماجرای استکبار » در در تالار شهید شفایی دانشگاه تبریز برگزار شد.
آمريکا اسرائيل
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، همایش بصیرت بخشی و تریبون آزاد با عنوان «جمهوری اسلامی ایران و ماجرای استکبار » در راستای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها روز گذشته در تالار شهید شفایی دانشگاه تبریز برگزار شد.

سید هاشم میرلوحی، نویسنده کتاب های آمریکا بدون نقاب و یو سرائیل و زاینوکراسی در سخنانی با اشاره به توطئه استکبار برای غلبه بر مسلمانان و به خصوص جمهوری اسلامی ایران گفت: استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و اسرائیل جنایات بزرگی علیه بشریت انجام داده اند که می توان مستندات آن را در همه جا مشاهده کرد.

وی که 21 سال مقیم کشور ایالات متحده آمریکا بوده، در ادامه با بیان اینکه سیاست های آمریکا در خصوص خاورمیانه در اسرائیل نوشته می شود، یادآور شد: وقتی بحت آمریکا به میان می آید، صحبت از اسرائیل است و آمریکا در همه حال حافظ منافع اسرائیل در منطقه و جهان می باشد.

نویسنده کتاب های " آمریکا بدون نقاب و یو سرائیل و زاینوکراسی" افزود: جای تاسف است که بعضی از افراد نمی دانند که این آمریکا و اسرائیل کیست و چه جنایاتی بر تاریخ بشریت کرده است.

پژوهشگر حوزه فلسفه غرب، تصریح کرد: در کشور آمریکا نظام حکومت صهیونیستی حاکم است و آمریکا و صهیونیزم در همه حال می خواهند ما همیشه مطیع و وابسته آنان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به رابطه آمریکا با ایران در قبل انقلاب خاطرنشان کرد: آن دوره، زمان اسارت و بدبختی ملت ایران ظود که بعد از پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) ملت ایران به سربلندی رسیده است که می توان این موفقیت را در عرصه های مختلف در منطقه و جهان مشاهده کرد.

همچنین در این مراسم جمعی از دانشجویان به ارایه نکته نظرات خود پرداختند و در ادامه دکتر سید هاشم میرلوحی، نویسنده کتاب " آمریکا بدون نقاب و یو سرائیل و زاینوکراسی" به پرسش آنان در زمینه های مختلف پاسخ داد.

لازم به ذکر است، این آیین از سوی دفتر مطالعات آینده پژوهی بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز برگزار شد و این چنین جلسات در راستای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها در دانشگاه تبریز در آینده نزدیک ادامه خواهد داشت./935/د103/س
ارسال نظرات