۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۱۵۲۷۰
از سوی جامعه المصطفی واحد گرگان؛

همایش بزرگ بیداری اسلامی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر جامعه المطفی العامیه واحد گرگان همچنین از برگزاری همایش بزرگ بیداری اسلامی به میزبانی این واحد خبر داد و افزود: این همایش بزرگ با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و دانشگاهی، اسفند ماه امسال در گرگان برگزار خواهد شد.
جامعه المصطفي العالميه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام کریم رفیعی، مدیر جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان، روز گذشته در بازدید هیأت پژوهشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران از این واحد، با اشاره به این که این مرکز در سال 75 فعالیت علمی خود را آغاز کرده است، گفت: تربیت و پرورش طلاب غیر ایرانی یکی از مأموریت های اصلی جامعه المصطفی است.

وی با بیان این که جامعه المصطفی العالمیه در 80 کشور نمایندگی دارد، ادامه داد: این مجموعه بین المللی در حال حاضر هزار فارغ التحصیل از سراسر دنیا دارد و همچنین در 180 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف فعالیت علمی دارد.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به این که جامعه المصطفی العالمیه عضواتحادیه دانشگاه های جهان اسلام و آسیا است، ادامه داد: این مجموعه در اصفهان، مشهد و گرگان نمایندگی دارد و در شهر قم مختص خواهران است.

وی با بیان این که در جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان 50 خواهر طلبه در دو رشته تخصصی زبان و ادبیات فارسی و علوم قرآنی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در حال تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه خواهران طلبه این واحد هنوز در عرصه پژوهش به طور جدی وارد نشده اند، اما ظرفیت در این طلاب به منظوررشد در این عرصه وجود دارد.

مدیر جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان با بیان این که همه طلاب برادر این واحد دارای پرونده پژوهشی هستند، گفت: خوشبختانه در این بخش شاهد فعالیت های مناسبی در بخش درسی، پایانی و همچنین سمینارهای داخلی و بین المللی از سوی طلاب هستیم.

حجت الاسلام رفیعی همچنین به برگزاری همایش بزرگ پیامبر اعظم سال گذشته به میزبانی جامعه المصطفی واحد گرگان اشاره کرد و ادامه داد: این همایش به حضور بسیاری از شخصیت های برجسته حوزوی دراین واحد برگزار شد.

مدیر جامعه المطفی العامیه واحد گرگان همچنین از برگزاری همایش بزرگ بیداری اسلامی به میزبانی این واحد خبر داد و افزود: این همایش بزرگ با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و دانشگاهی، اسفند ماه امسال در گرگان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به خیزش های مردمی امروز در خاورمیانه و دیگر نقاط جهان، برگزاری این گونه نشست ها را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امروز بیداری اسلامی با پرچم داری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه دنیا تجلی یافته است./950/پ202/س
ارسال نظرات