۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۱۵۱۰۳
آیت الله مقتدایی:

حوزه علمیه برای اجرایی کردن مطالبات رهبر انقلاب مصمم است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه، رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری در سفر سال گذشته به قم را جامع دانست و از شکل گیری ستادها و کارگروه های مشخص برای اجرایی کردن مطالبات ایشان در حوزه خبر داد.
آيت الله مقتدايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه، پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی ورزشی ولایت ویژه طلاب و روحانیان،‌ در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم،‌ گفت: سفر مقام معظم رهبری در سال گذشته به شهر مقدس قم دارای برکات فراوان بود.

وی با اشاره به بیانات و مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه که در دیدارهای ایشان با حوزویان مطرح شد،‌ ابراز داشت:‌ رهنمودهای مقام معظم رهبری بسیار جامع بود که می تواند موجب رشد،‌ بالندگی و ترقی حوزه های علمیه شود.

مدیر حوزه های علمیه تاکید کرد: در سفری که سال گذشته رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم داشتند یک سری مطالباتی را مطرح کردند که بحمدلله این مطالبات محوربندی و دسته بندی شده و به معاونت های مختلف در حوزه ارجاع و ابلاغ شده است.

وی اظهار داشت: هر معاونتی در حوزه کاری خود کارگروه ها و ستادهایی را به منظور اجرایی کردن منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل داده اند تا این کار به خوبی انجام شود.

آیت الله مقتدایی بیان داشت: خوشبختانه با این فعالیت ها و اقدامات شکل گرفته کارهای خوبی نیز برای اجرایی شدن مطالبات و بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه های علمیه انجام شده است.

وی سفر مقام معظم رهبری به قم را منشا خیرات و برکات برای این استان و حوزه های علمیه دانست و تاکید کرد: اجرایی شدن مطالبات رهبر معظم انقلاب،‌ دستاوردها و برکات بسیاری برای حوزه های علمیه،‌ نظام اسلامی و حتی برای خارج از کشور خواهد داشت. /924/پ203/ص
ارسال نظرات