۲۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۴۷۵۰

جشنواره علامه امینی در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فراخوان نخستین جشنواره علامه امینی(ره) از سوی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی منتشر شد.
علامه اميني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، فراخوان نخستین جشنواره استانی علامه امینی(ره) صاحب کتاب ارزشمند الغدیر از سوی معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی منتشر شد.

حجت الاسلام نقدی، معاون پژوهشی حوزه های علمیه استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این جشنواره در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت ترویج فرهنگ پژوهش در حوزه‌های علمیه و با هدف حمایت و هدایت پژوهشگران حوزوی استان برگزار می شود.

وی خاطر‌نشان کرد: همه استادان، طلاب و پژوهشگران حوزوی علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می توانند آثار علمی خود را در قالب کتاب، پایان‌نامه و مقاله تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری به معاونت پژوهشی مرکز مدیریت استان ارسال کنند.

حجت الاسلام نقدی ادامه داد: آثار ارسالی باید در راستای یکی از موضوعات قرآن و حدیث، منطق، فلسفه و کلام، فقه، اصول و حقوق اسلامی، اخلاق و تربیت، تاریخ و سیره، علوم ادبی و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین باشد.

معاون پژوهشی حوزه های علمیه استان با بیان اینکه از صاحبان آثار برگزیده تجلیل به عمل خواهد آمد، تصریح کرد: علاقه‌مندان می توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در بلوار 29 بهمن، ساختمان کتابخانه حضرت ولی‌عصر(عج)، طبقه دوم، معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی با کدپستی 17531-51569 ارسال کنند.

گفتنی است، محققان و پژوهشگران حوزوی استان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 3325711 – 0411 تماس بگیرند./935/پ203/س
ارسال نظرات