۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۱۴۰۷۱
فردا در قم؛

مراسم اختتامیه شب‌های شعر حجره و تجلیل از شاعران طلبه برتر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه شب‌های شعر حجره و تجلیل از شاعران طلبه برتر از سوی حلقه ادبیات دینی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.
شب‌هاي شعر حجره


حجت‌الاسلام احمد امامی، مدیر حلقه ادبیات دینی و عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم اختتامیه شب‌های شعر حجره و تجلیل از شاعران طلبه برتر در 14 مهرماه خبر داد.

وی افزود: حلقه ادبیات دینی وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با هدف تقویت، آموزش و توسعه دادن خلاقیت هنری طلاب در جبهه ادبیات دینی، اولویت خود را فعالیت در سطح مدارس علمیه قرار داده است.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان این‌که برنامه‌های حلقه ادبیات دینی با سه محور شعر، داستان و نویسندگی برای سطوح مختلف طلاب برگزار می‌شود، اظهار داشت: شب‌های شعر حجره از جمله برنامه‌های عمومی است که در بخش شعر به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم شب‌های شعر حجره در ده مدرسه علمیه از جمله مدرسه امام حسن مجتبی‌(ع)، معصومیه، رسالت، شهیدین و خاتم الانبیا‌(ص) و ارایه 80 اثر از سوی شاعران طلبه به این مراسم از انتخاب 30 اثر برتر خبر داد و گفت: مراسم شب‌های شعر حجره از امسال در بیست مدرسه علمیه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام امامی با بیان این‌که هر سال با برگزاری مراسم اختتامیه شب‌های شعر حجره از شاعران طلبه برتر با اهدای جوایزی قدردانی می‌شود، ابراز داشت: د راین مراسم از اساتید،‌ مدیران و فعالان مدارسی که بیشتری همکاری را با حلقه ادبیات دینی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی داشته‌اند، تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به حضور مسؤولان مدارس علمیه استان در مراسم اختتامیه شب‌های شعر حجره، یادآور شد: در این مراسم که با شعرخوانی جمعی از طلاب همراه خواهد بود، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد، رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و همچنین برخی اساتید ادبی سخنرانی خواهند کرد.

گفتنی است، مراسم اختتامیه شب‌های شعر حجره و تجلیل از شاعران طلبه برتر، پنجشنبه 14 مهرماه از ساعت 15 در تالار اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر قم به نشانی بلوار 15 خرداد ـ کوچه شهید میثمی برگزار می‌شود. /920/پ202/ص

ارسال نظرات