۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۳۹۴۹
با همکاری استادان حوزه علمیه خواهران؛

چهارمین دوره تربیت مربی قرآن کریم در خوزستان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ چهارمین دوره تربیت مربی قرآن کریم ویژه خواهران در دزفول با همکاری استادان حوزه علمیه خواهران آغاز شد.
چهارمین دوره تربیت مربی قرآن کریم در خوزستان آغاز شد
غلامعلی تاج رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از آغاز چهارمین دوره تربیت مربی قرآن کریم در دزفول با همکاری حوزه علمیه خواهران خبر داد و افزود: این دوره صبح ها ازساعت 8 تا 11 در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول برگزار می‌شود و تا اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره اذعان داشت: چهارمین دوره تربیت مربی قرآن کریم با هدف دانش‌افزایی مربیان قرآن و هماهنگ‌سازی روش آموزش و ارتقأ و تقویت آگاهی مربیان قرآن و به تبع آن تقویت آموزش‌یاران قرآنی در زمینه‌های مختلف از جمله تلاوت، تجوید، صوت و لحن، تفسیر، مفاهیم، اخلاق، احکام، معارف و پژوهش علوم دینی در حال برگزاری است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با بیان اینکه در این دوره 65 نفر از مربیان و مدیران دارالقرآن ها، کانون های قرآنی، مهد قرآن های کودک و مدارس حضور دارند افزود: تدریس این دوره بر عهده مدرسین حوزه علمیه خواهران و اساتید دانشگاهی دزفول به سرپرستی کانون فرهنگی و هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول است.

تاج به چگونگی برگزاری چهارمین دوره آموزش مربی قرآن کریم اشاره و تصریح کرد: این دوره به روش کارگاهی برگزار می‌شود و هر دوره شامل 4 ترم است که هر ترم به مدت 3 ماه به طول می انجامد و پس از پایان این دوره از شرکت کنندگان، آزمون کتبی و شفاهی به عمل خواهد آمد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول اظهار داشت: همانند دوره‌ های گذشته، در پایان این دوره بعد از آزمون نیز به قبول‌ شدگان، مجوز و گواهی‌نامه اتمام دوره اعطا خواهد شد./9464/ت303/ص
ارسال نظرات