۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۳۸۸۳

تجلیل آیت‌الله رضازاده از سخنان رهبر انقلاب در کنفرانس حمایت از فلسطین

خبرگزاری رسا ـ آیت الله رضازاده با تجلیل از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنفرانس حمایت از ملت فلسطین، پیشنهادات ایشان را در مسئله فلسطین کاملا عادلانه و منطقی دانست.
آيت الله رجبعلي رضازاده
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت‌الله رجبعلی رضازاده از استادان برجسته حوزه علمیه مشهد، روز یکشنبه در پایان درس خارج اصول خود در مدرسه علمیه آیت الله خویی با تجلیل از بیانات مقام معظم رهبری در کنفرانس حمایت از فلسطین گفت: فرمایشات رهبری باعث بالا رفتن عزت، اعتبار و آبروی شیعه بود.
 
وی افزود: مقام معظم رهبری تحلیل بسیار جالبی نسبت به موضوع فلسطین داشتند سخنان ایشان هم مورد رضایت خالق بود و هم مخلوق و این پیشنهاد همه پرسی در فلسطین کاملا عادلانه و منطقی است و از همه بیشتر باید محمود عباس از سخنان رهبری استقبال کرده و خوشحال شود.
 
مدرس خارج اصول حوزه علمیه مشهد تصریح کرد: چنین طرحی به نفع همه طرف های درگیر است؛ زیرا به تجربه ثابت شده که صهیونیست ها تا قدرت و زور در کار نباشد زبان دیپلماسی و گفتگو را نمی فهمند و عقب نمی نشینند که البته با بیانات رهبری قطعا آنها وحشت زده شده اند و در موضع انفعالی قرار می گیرند.

وی در ادامه افزود: صحبت ما با آمریکا و اسرائیل این است که پیشنهادات رهبری را قبول کنند و گرنه عواقبی که این عدم پذیرش برایشان پیش خواهد آورد بسیار ناگوار خواهد بود و گرفتار خشم ملت های منطقه در اثر این بیداری اسلامی خواهند شد.

آیت الله رضازاده در خصوص اقدامات اخیر ترکیه و عربستان اظهار داشت: دشمنان سعی کردند با عَلَم کردن ترکیه نفوذ و جایگاه ایران را در منطقه تضعیف کنند که با حرکت اخیر این کشور و صدور مجوز استقرار سپر دفاع ضد موشکی آمریکا در ترکیه اهداف این حکومت برملا شد.
 
وی تاکید کرد: عربستان هم دارد اشتباه می کند و با اقدامات خود باعث شده قلب تمامی مسلمین به طرف ایران متمایل شود؛ زیرا در امور داخلی مصر دخالت می کند و اجازه نمی دهد که یک دولت ضد اسرائیلی در آنجا بر سر کار بیاید و با این کار کینه مسلمین نسبت به عربستان بیشتر خواهد شد./931/پ202/ص
ارسال نظرات