۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۱۳۸۱۰
عضو مجلس خبرگان رهبری:

رسوخ افکار انقلابی در ملت های مسلمان،‌ رژیم صهیونیستی را در باتلاقی عظیم فرو برده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری،‌ با بیان اینکه رسوخ و نفوذ افکار انقلابی و ضد صهیونیستی در بین امت اسلام به ویژه جوانان امروزه رژیم صهیونیستی را در باتلاقی عظیم فرو برده است،‌ تنها راه نجات فلسطین را تداوم انتفاضه دانست.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد واعظ موسوي
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد:‌ ملت مبارز فلسطین که در طول سالیان متمادی از طریق دموکراسی های غربی و بروکراسی های معمول در دنیا و مذاکراتی که به سردمداری آمریکا تشکیل شد،‌ به حق خود نرسیدند با الهام گیری از مکتب اسلامی و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران وارد عرصه جدیدی شده اند.

وی با بیان اینکه تنها راه نجات فلسطین از دست رژیم صهیونیستی انجام انتفاضه و قیام های خونین علیه اشغالگران غاصب است، ابراز داشت:‌‌ دشمنان فلسطین با خواب هایی که برای تسلط بر فلسطین و تشکیل اسرائیل بزرگ در سر می پروراند زیر بار حقوق مسلم این ملت نمی روند،‌ از این رو بهترین اقدام برای نجات فلسطین انتفاضه و مبارزه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ملت فلسطین اخیرا با رهبری برخی از رهبران آگاه خود به این نتیجه رسیده اند که خوش خیالی هایی که روزی به وسیله آمریکا و اذناب آنها می توانند به حق شان برسند را باید از سر بیرون کنند، از این رو مردانه وارد میدان شده و با مبارزه دشمنان را به ستوه آورده اند و ان شاءالله به حقوق حقه و پایمال شده خود خواهند رسید.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه نظام اسلامی ایران احساس تکلیف سنگینی در برابر همه مظلومان جهان به ویژه فلسطینیان می کند، گفت: نظام مقدس ما از هر طریق ممکن وظیفه خود می داند که آنها را در رسیدن به حقوق شان کمک کند.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: از جمله کمک هایی که ملت ما می تواند به مظلومان فلسطین بکند،‌ این است که ندای مظلومیت شان را به جهانیان برساند و پرده از چهره نفاق استکبار و رژیم صهیونیستی بردارد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم تاکید کرد: تشکیل این گونه کنفرانس ها که با حضور اندیشمندان کشورهای مختلف برگزار می شود گام مهمی در راستای حمایت از فلسطینیان به شمار می رود و کنفراس حمایت از انتفاضه نیز که با حضور مقام معظم رهبری برگزار شد،‌ از ابعاد مختلف حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: ارزش این قبیل کنفرانس ها به اندازه ای است که مقام معظم رهبری شخصا در آن حضور پیدا کرده و رهنمودهای بسیار جامع،‌ حکیمانه و راهگشایی را ارائه می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی بیان کرد: رهبری معظم انقلاب با تدبیر و ژرف اندیشی که دارند قبل از دیگران متوجه کیدهای دشمنان اسلام شده و هشدار های لازم را می دهند تا امت اسلام بیش از پیش مراقب باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در این کنفرانس،‌ یادآور شد: تشکیل دو دولت در این سرزمین جز مشغول کردن افکار به تشکیل این دولت و پایمال کردن حقوق آنها و دامن زدن به خواسته های نامشروع این رژیم چیز دیگری نیست.

وی تصریح کرد: در هر کشوری حفظ وحدت از آرمان ها به شمار می رود،‌ فلسطینیان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیستند و درصددند که برای حال و آینده خود یک کشور مستقل با آرمان های های تعریف شده داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی تاکید کرد: دشمن همیشه از وجود اختلاف و نفاق بهترین بهره ها را برده است،‌ از این رو با مشغول کردن طیف های مختلف موجود در یک کشور و سرزمین به مطامع و خواسته های خود می رسند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری به حق دست روی این مساله گذاشتند و انگشت اشاره را به این دسیسه شوم بردند تا سردمداران استکبار متوجه شوند که با هوشیاری موجود در بین رهبران اسلامی و امت اسلام هرگز به خواسته نامشروع خود که ایجاد اختلاف و قطعه قعطه کردن امت اسلام و به ویژه فلسطین عزیز است نخواهند رسید.

استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم اظهار داشت: جریانات موجود در منطقه به ویژه رسوخ و نفوذ افکار انقلابی و ضد صهیونیستی در بین امت اسلام به ویژه جوانان، امروزه رژیم صهیونیستی را در باتلاقی عظیم فرو برده است و از نظر افکار عمومی این رژیم منزوی تر از هر زمان دیگری است.

وی اضافه کرد: حامیان این رژیم و در راس آنها آمریکای جنایتکار نیز خود را در منجلابی فرو برده اند که هرچه بیشتر دست و پامی زنند بیشتر فرو می روند و به گل می نشینند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی تاکید کرد: عزم راسخی که با الهام گیری از انقلاب اسلامی ایران و به ویژه مقام معظم ر هبری در امت اسلام و جوانان منطقه ایجاد شده، روح تازه ای در کالبد آنها دمیده و آنها را برای مبارزه تا پای جان برای نجات دادن امت اسلامی راسخ تر کرده است.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم با رهنمود گرفتن از روشنگری های مقام معظم رهبری و دیگر ژرف اندیشان به دامان اسلام برگردیم و با الگوگیری از احکام نجات بخش اسلام بتوانیم فلسطین را به عنوان پاره ای از مجموعه کشورهای اسلامی نجات دهیم و ان شاءالله حق انتخاب برای ملت فلسطین ثابت شود تا بتوانند به حقوق پایمال شده خود برسند و با تشکیل حکومت اسلامی به آرزوی دیرینه خود دست یابند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات