۲۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۱۲۷۹۰
عضو مجلس خبرگان رهبری:

تبلیغ کاربردی ضرورت امروز جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان گلستان به ویژگی‌های یک مبلغ دینی اشاره کرد و گفت: یک مبلغ باید با در نظر گرفتن شرایط زمان حرکت کند و معلومات علمی خود را کاربردی کند.
آيت الله نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در جمع طلاب اهل سنت شهرستان مراوه تپه با اشاره به تلاش دشمن برای نابودی وحدت اسلامی در منطقه گفت: دشمنان در جهت رسیدن به این هدف شوم خود دست به هرکاری می زنند.

وی ایجاد اختلاف و دودستگی میان امت اسلامی را مهم‌ترین هدف دشمنان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: دشمن در این جهت سرمایه‌گذاری گسترده‌ای انجام داده است و همه توانش را برای تحقق اهداف شوم خود به کارگرفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، وحدت و همدلی امت اسلامی را رمز موفقیت مسلمانان برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان دانست و بیان داشت: کشورهای مسلمان امروز در شرایط حساسی قرار گرفته‌اند و در این شرایط، ایجاد اختلاف بین مسلمانان آرزوی دشمنان است.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که شیعه و سنی بوده هیچ فرقی برای دشمن ندارند، ادامه داد: آنها تنها در پی تحقق اهداف شوم خود در میان کشورهای اسلامی هستند.

امام جمعه گرگان در ادامه سخنان خود با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه به نقش وحدت و همبستگی امت اسلامی در جهت تشکیل حکومت واحد اسلامی در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: امروز مهم‌ترین نیاز کشورهای اسلامی در خاورمیانه وحدت است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که کشورهای غربی و دشمنان قسم خورده اسلام در تلاش هستند تا مانع از تشکیل حکومت‌های اسلامی در منطقه شوند، افزود: ملت‌های مسلمان منطقه باید هوشیارانه به حرکت‌های اسلامی خود تا تشکیل یک حکومت واحد بر محوریت اسلام ناب ادامه دهند.

آیت الله نورمفیدی در ادامه سخنان خود به ویژگی‌های یک مبلغ دینی اشاره کرد و با بیان این که یک مبلغ باید با در نظر‌گرفتن شرایط زمان حرکت کند، اظهار داشت: مبلغان، شرایط و ویژگی‌های زمان را در نظر گرفته و در تبلیغات خود خواسته‌های جوانان را نیز مد نظر قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که تغییرات مثبت در حوزه‌های علمیه ضروری است، ادامه داد: با پیشرفت‌های صورت گرفته امیدواریم شاهد تغییرات مناسبی در عرصه علوم دینی خواهیم بود./950/پ202/س
ارسال نظرات