۲۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۱۲۶۹۳
در تابستان امسال صورت گرفت؛

فعالیت فرهنگی 300 مبلغ خواهر در استان اردبیل‌

خبرگزاری رسا ـ همزمان با تابستان امسال،‌ 831 جلسه دینی با اعزام ‌300 مبلغ خواهر شامل استادان ‌‌حوزه و دانشگاه، طلاب و فعالان فرهنگی و دینی استان اردبیل برگزار شد.
بانوان مبلغ
به گزارش خبرگزاری رسا از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، سارا حقی، کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: فعالیت های فرهنگی و تبلیغی ویژه بانوان در قالب اجرای طرح اعزام خواهران مبلغه به مراسم، مناسبت های ملی و مذهبی، نشست های دینی، پاسخگوئی به احکام و سوالات دینی بانوان توانسته بسیاری از مشکلات فرهنگی فراروی بانوان و دختران جوان و به طبع آن جامعه را مرتفع سازد.

وی گفت: در سه ماهه دوم امسال تعداد 831 جلسه اعزام با حضور 300 نفر ازاساتید خواهر حوزه و دانشگاه، مبلغات و فعالان فرهنگی و دینی طی تعامل با ادارات، ارگان ها، نهادهای دولتی، مدارس، دانشگاه ها، هیئات مذهبی بانوان و محافل دینی در سه عنوان سخنرانی های عمومی، پاسخ به سوالات و احکام بانوان و مشاوره دینی برگزار شد.

حقی گفت: در این جلسات، سخنرانان اعزامی از اداره تبلیغات اسلامی به تبیین مسائل موبوط به موضوع سخنرانی، حجاب و عفاف، اصول اعتقادی، رعایت تقوی، خانواده می پردازند.

گفتنی است، این طرح در سه ماهه دوم سال در مساجد اردبیل و روستاهای تابعه برگزار شد./935/د103/س
ارسال نظرات