۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۱۲۱۲۲
در آستانه هشتم شوال؛

نمایشگاه بصیرت در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاهی با عنوان بصیرت در آستانه هشتم شوال، سالروز تخریب بقاء متبرکه بقیع، در محل کتابخانه مرکزی اردبیل افتتاح شد.
افتتاح نمايشگاه بصيرت در اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سید حسین صابری، استاندار اردبیل شب گذشته در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بصیرت در شهر اردبیل گفت: حوادث و جریان های اتفاق افتاده در طول سه دهه انقلاب نشان می دهد که تمام جریان های انحرافی با تمام تلاش های خود، با توجه به آگاهی مردم به هیچ نتیجه ای نرسیده اند.

وی تصریح کرد: در سه دهه گذشته دشمنان انقلاب بارها فتنه هایی را علیه انقلاب اسلامی انجام داده اند که با هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی تمامی این فتنه ها از بین رفته است.

صابری رمز استواری انقلاب اسلامی را در سایه تبعیت از ولایت فقیه و بصیرت دینی دانست و تصریح کرد: مردم آگاه ایران اسلامی در صحنه های مختلف با شناخت ترفند های دشمنان به گونه ای اقدام کرده اند که دشمنان انقلاب و اسلام زمین گیر شده اند.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: کلام هدایتگرانه مقام معظم رهبری در همه رخدادها باید به صورت یک مجموعه کامل و عبرت آموز تهیه و در اختیار جوانان قرار گیرد تا جوانان با مطالعه آن راه صحیح و حق را از راه غبارآلود تشخیص دهند.

وی تصریح کرد: اگر جوانان با ترفندهای دشمنان و جریان‌های انحرافی نظیر وهابیت و بهائیت آشنا شوند بهتر می توانند راه حقیقت را از راه کج و انحرافی تشخیص دهند.

صادق فرهمند، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل نیز در سخنانی بصیرت افزایی را مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: برپایی چنین نمایشگاه هایی باعث افزایش بصیرت و آگاهی مردم در مقابله با تحرکات دشمنان و گروه های انحرافی خواهد شد.

وی تصریح کرد: استکبار برای ضربه زدن به اسلام و جامعه اسلامی سعی در ایجاد و تقویت گروه‌های انحرافی چون وهابیت، بهائیت، حجتیه و ... دارد.

فرهمند افزود: امروز بیش از هر چیز دیگر مردم نیازمند وحدت و افزایش بصیرت در مقابل تحرکات داخلی و خارجی دشمنان هستند تا اجازه ندهند دشمنان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

گفتنی است، در این نمایشگاه که در محل کتابخانه مرکزی اردبیل برپا شده، آثاری با مضامین بازشناسی تاریخچه و اقدامات منافقان، ترفندهای تبلیغاتی دشمنان و منافقان، منافقان و حزب بعث، مناسبات درون فرقه ای، معرفی شهدای ترور، نقش منافقان در فتنه 88، جریان شناسی منافقان و آشنایی با جراین های انحرافی و فرقه های بهائیت و وهابیت به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است، نمایشگاه بصیرت به مدت 5 روز تا 17 شهریور از ساعت 9 صبح تا 19:30 عصر آماده بازدید عموم است./935/پ203/س
ارسال نظرات