۱۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۹۴۰
امام جمعه موقت گرگان:

فرقه ضاله وهابیت عامل اجرای اهداف نظام سلطه در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اقدامات ضد اسلامی فرقه ضاله وهابیت در کشورهای اسلامی، گفت: این فرقه ضاله عامل اجرای اهداف نظام سلطه در منطقه است.
وهابيت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان،  حجت الاسلام رضایی، امام جمعه موقت گرگان امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به عملکرد ضد دینی فرقه ضاله وهابیت، جنایات های آشکار در افغانستان، عراق و پاکستان که ملت بی گناه بر اثر آن به شهادت می رسند را گوشه ای از اقدامات ضد دینی و انسانی فرقه ضاله وهابیت دانست.
 
وی با گرامیداشت 14 و 16 شهریور سالروز تخریب بقیع از سوی فرقه ضاله وهابیت، خاطرنشان کرد: این فرقه ضاله مایه ننگ اسلام و ملل اسلامی است و تنها مورد حمایت استکبار جهانی است.

امام جمعه موقت گرگان در ادامه سخنان خود با اشاره به این که در استان گلستان برادران شیعه و سنی در کنار هم با وحدت و همدلی به زندگی خود مشغول هستند، بیان داشت: خوشبختانه در این استان فرقه ضاله هیچ گونه فعالیتی ندارد و این به دلیل هوشیاری مردم مسلمان این منطقه است.

وی هم چنین با اشاره به جنگ نهروان گفت: این وهابیون از همان افراد نهروان پیروی می کنند که امام علی (ع) را مشرک می دانستند.

خطیب موقت جمعه گرگان، همچنین به سیزدهم شهریور سالروز نخستین تظاهرات میلیونی مردم تهران پس از اقامه نماز عید فطر در سال 57 اشاره کرد و گفت: این تظاهرات تخت پادشاهی رژیم طاغوت را به لرزه در آورد.

وی با بیان این که 14 شهریور نیز مصادف با روز شهادت آیت الله قدوسی دادستان کل انقلاب و شهید دستجردی رییس شهربانی کل کشور به دست منافقان است، ادامه داد: منافقان در اوایل انقلاب با امام ملاقات کردند و تسلط زیادی روی تفسیر قرآن و نهج البلاغه داشتند.

حجت الاسلام رضایی در بخش دیگری از سخنان خود افرود: منافقان هم اکنون بخشی از خاک عراق را اشغال کردند اما نوری مالکی حاضر نیست آنان را از عراق اخراج کند در حالی که باید با آنان برخورد شدیدی کند.

وی با اشاره به این که 17 شهریور روزی تاریخی است که شاه کشتار های زیادی راه انداخت و هرگز از تاریخ ایران پاک و حذف نمی شود، گفت: این جمعه سیاه به ضرر شاه تمام شد و کشتار عظیم میدان ژاله از ذهن ملت ایران پاک نمی شود.

خطیب جمعه گرگان در خطبه اول گفت: در بین صحابیان پیامبر تعدادی از شأن و مقام بالایی برخوردار بودند و با این که معصوم نبودند اما از افراد معمولی مقامشان بالا تر بود.

وی با اشاره به پایان ماه رمضان گفت: دراین ماه از عنایات حق استفاده وسعی کردیم از چشم، گوش و همه اعضاء و جوارح بدن مراقبت کنیم تا مرتکب گناه نشویم. 

امام جمعه موقت گرگان افزود: با این تمرین باید سعی کنیم تا این عنایات را برای همیشه حفظ کنیم زیرا آنچه بشر را از چشم خدا و پیغمبر می اندازد گناه است.
 
وی تاکید کرد باید به نفس اماره خود تا جای ممکن مسلط باشیم و این تمرین را فراموش نکنیم./950/پ202/ص
ارسال نظرات