۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۱۸۴۰
آیت الله نورمفیدی:

خدمات دولت به نحو شایسته به مردم اطلاع رسانی شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گرگان با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر همه زندگیشان را جهت انقلاب و اسلام و مردم گذاشتند، اظهار داشت: به همین منظور در هفته دولت بایستی خدمات انجام شده به نحو شایسته ای به اطلاع مردم رسانده شود.
نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه درگلستان امروز در همایش «ترویج فرهنگ فتوت و جوانمردی» که در گرگان برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به جایگاه رفیع این فرزند انقلاب اشاره کرد و گفت: شهیدان رجایی وباهنر درهمه دوران خدمتگزاری خود در خدمت مردم بودند.

وی از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان یک جریان فکری در نظام اسلامی یاد کرد و افزود: این دو شهید بزرگ انقلاب علاوه بر این که دو شخصیت برجسته و الگوی کارگزاران نظام اسلامی به شمار می روند به عنوان یک جریان تأثیرگذار فکری در نظام مورد توجه هستند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، هفته دولت را یادآور حضور مردان بزرگی همچون شهیدان رجایی و باهنر در صحنه مدیریت کشور دانست و ادامه داد: این دو شهید با تلاش های خالصانه خود، تعهد را در فضای تخصص با زیبایی خاصی به تصویر کشیدند.

وی با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر همه زندگیشان را جهت انقلاب و اسلام و مردم گذاشتند، افزود: به همین منظور در هفته دولت بایستی خدمات انجام شده به نحو شایسته ای به اطلاع مردم رسانده شود.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری ازسخنان خود با تأکید براین که امروزه بیش از هر زمان دیگر نیاز به برنامه ریزی در زمینه های فرهنگی و اخلاقی هستیم، بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی هر روز با توطئه ای جدید درپی خدشه دار کردن اعتقادات دینی نسل جوان ما هستند.

وی نسل جوان را گروه هدف دشمنان معرفی کرد و با بیان این که متأسفانه برخی جوانان به دلیل شناخت پایین نسبت به توطئه های دشمنان در دام آنها گرفتار می شوند، افزود: باید با تبیین توطئه و ترفندهای سی ساله دشمنان اسلام و انقلاب برای نسل جوان آنها را از اهداف شومشان با خبر کنیم.

آیت الله نورمفیدی، از ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت علی(ع) به عنوان برترین اسوه فتوت و جوانمردی در دنیا یاد کرد و ادامه داد: امروز باید جایگاه چنین شخصیت هایی برای نسل جوان ما تبیین شود.

امام جمعه گرگان با بیان این که نسل جوان جامعه ما امروز نیازمند یک الگوی مناسب برای ادامه مسیر زندگی خود هستند، خاطرنشان کرد: ائمه اطهار(ع) بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان جامعه اسلامی هستند./950/پ202/ص
ارسال نظرات