۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۴۸۹
امام جمعه گرگان:

روز قدس روز تجدید بیعت با اسلام و رسول‌ خدا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه دراستان گلستان گفت: روز قدس روز پیروزی همه امت اسلامی و روز قیام مستضعفین بر علیه مستکبرین و روز تجدید بیعت با اسلام و رسول‌الله(ص) است.
آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس مومنین روزه دار و اقشار مختلف استان را دعوت به حضور در راهپیمایی این روز کرد.

در پیام آیت الله سیدکاظم نورمفیدی آمده است: امروز در سرزمین قدس، فلسطین و غزه انسان های بی گناه به خاک و خون کشیده می شوند وملت فلسطین با عزمی استوار قدم در راه مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی گذاشته و مصمم است وطن اشغالی خود را از اسرائیل فرزند نامشروع آمریکای جنایتکار و غرب ستمگر بازپس گیرد.

امام جمعه گرگان افزود: اگر مسلمانان عالم نمی توانند بطور مستقیم به مردم فلسطین کمک کنند، اما با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس می‌توانند حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین اعلام نمایند و من اعتقاد دارم روز قدس روز پیروزی همه امت اسلامی و روز قیام مستضعفین بر علیه مستکبرین و روز تجدید بیعت با اسلام و رسول‌الله است و انشاءالله این وعده الهی که مستضعفان و صالحان وارثان زمین خواهند بود، محقق شود.

در ادامه این پیام آمده است: خیزش ملت‌های مسلمان منطقه، به‌هم ریختن اوضاع اقتصادی در غرب، اعتصات و تجمعات گسترده مردم در سرزمین‌های اشغالی و از همه مهمتر بیداری اسلامی همه و همه باعث شده است که روز قدس امسال رنگ و بویی دیگر داشته باشد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان افزوده است: ضرورت دارد مؤمنین روزه‌دار و اقشار مختلف مردم متدین استان گلستان همگام و همصدا با مسلمانان جهان به ‌ویژه ملت شریف ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حمایت از مبارزات حق‌طلبانه آنان و محکوم کردن اسرائیل غاصب با شکوه فراوان در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت کنند./950/د103/س
ارسال نظرات