۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۴:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۳۵۹
حجت الاسلام والمسلمین رجبی:

روز قدس نماد مبارزه با ظلم و ستم و استکبار جهانی است

خبرگزای رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به اینکه روز قدس روز دفاع از همه محرومان و مظلومان جهان و مبارزه با اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی است، یادآور شد: مردم ما با حضور حماسی خود در این راهپیمایی ضمن اعلام وفاداری به آرمان های انقلاب، امام و رهبری نشان خواهند داد که هیچ گاه دست از حمایت مظلومان به ویژه فلسطینیان برنخواهند داشت.
2/ محمود رجبي عضو جامعه مدرسين 1/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی، از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به روز جهانی قدس تصریح کرد: روز جهانی قدس یادآور ابتکار حکیمانه و مدبرانه حضرت امام است که این روز را به نام دفاع از ملت فسطین نامگذاری کردند.

وی با تاکید بر ضروت حضور همه جانبه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: هرچه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باشکوه تر باشد این مساله ارج نهادن به زحماتی است که حضرت امام برای این ملت کشیدند.

عضو جامعه مدرسین ابراز داشت: هر کس به امام و انقلاب اسلامی علاقه و عشق دارد باید در این عرصه حضور خود را ثابت می کند، چراکه روز قدس نماد مبارزه با ظلم و ستم و استکبار جهانی است.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه روز قدس روز دفاع از همه محرومان و مظلومان جهان و مبارزه با اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی است، یادآور شد: مردم ما با حضور حماسی خود در این راهپیمایی ضمن اعلام وفاداری به آرمان های انقلاب، امام و رهبری نشان خواهند داد که هیچ گاه دست از حمایت مظلومان به ویژه فلسطینیان برنخواهند داشت.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم بیان داشت: با توجه به اینکه در سالیان قبل عده ای مزدور استکبار جهانی در داخل کشور در راهپیمایی روز قدس شعارهای انحرافی سر دادند، حضور باشکوه مردم نشان خواهند داد که تفاله های استکبار در داخل به زباله دان تاریخ انداخته شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار کمک به مردم سومالی شد و یادآوری کرد: مردم سومالی برادارن دینی ما هستند و با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام در این شرایط نباید آنها را تنها گذاشت.

وی اضافه کرد: در شرایطی که می بینیم عده ای به خاطر قحطی جان خود را از دست می دهند باید نسبت به وضعیت آنان اهتمام داشته باشیم، در روایتی از پیامبر گرامی اسلام نیز آمده است کسی که به امور مسلمانان اهتمام نورزد و استمداد مسلمانی را پاسخ ندهند مسلمان نیست.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم کمک به قحطی زدگان سومالی را واجب کفایی دانست و یادآور شد: مردم رنج دیده سومالی امروز در وضعیت سختی هستند و انتظار از ملت های مسلمان و ملت ایران این است که بیش از پیش به وضعیت آنها توجه کنند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات