۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۱۰۸۴۶
یکی از علمای سنی کویت:

سکوت در برابر حکام ظالم ذلت دنیا و آخرت را به همراه دارد

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای سنی کویت بر لزوم ایستادگی در برابر حکام ظالم و حمایت از انقلاب های اسلامی تاکید کرد.
شيخ طارق السويدان از علماي سني کويت
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ طارق السویدان از علمای سنی کویت از انقلاب ملت های عربی حمایت کرد و گفت: کشته های انقلاب کشورهای عربی شهید به شمار می آیند و از درجه بالایی برخوردار هستند.

وی حمایت برخی نظام ها از دیکتاتورها را به شدت محکوم کرد و افزود: به حامیان نظام های مستبد و مدافعان حکام دیکتاتور تاکید می کنم که بر اساس احادیث و روایات، در روز قیامت با این افراد محشور خواهند شد و تا دیر نشده است نسبت به اقدامات خود توبه کنند.

السویدان تاکید کرد: ملت های عربی به سوی آزادی گام بردارند و پیروزی انقلابیون لیبی بر نظام دیکتاتوری قذافی در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد.

این عالم سنی کویتی حمایت امت اسلامی از انقلابیون را خواستار شد و اظهار داشت: بنده به تنهایی نمی توانم تغییری را در واقعیت امت اسلامی بوجود آورم و اگر مسلمانان خواستار وقوع این تغییر باشند باید با یکدیگر متحد شده و از انقلاب هایی که جهان را وارد مرحله نوینی می سازند حمایت کنند.

وی سکوت در برابر حکام ظالم را جایز ندانست و ادامه داد: سکوت و تعظیم در برابر نظام های مستند و ظالم، ذلت و خواری را در دنیا و آخرت به همراه دارد و بنده به شدت از انقلاب هایی که با هدف کرامت و آزادی انجام می گیرد حمایت می کنم.

شیخ طارق السودان با اشاره به حمایت کامل از انقلاب های شیعه و سنی تصریح کرد: ملت های عربی در پی حکومتی هستند که دستگاه قضایی مستقل و پارلمان منتخب از سوی مردم با صلاحیت های کامل هستند و اگر یک فرد شیعی یا سنی با این نظام سیاسی به قدرت رسید همگان وظیفه دارند از او حمایت کنند، زیرا حکومت وی بر اساس قانون اساسی رخ داده و با تمایلات مذهبی و طاغوتی همراه نیست./980/ب902/گ
ارسال نظرات