۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۱۰۵۲۶

چند خبر کوتاه از خوزستان

خبرگزاری رسا ـ تدوین سند چشم انداز حجاب و عفاف در اندیمشک، برپایی همایش حجاب و عفاف در شادگان و افتتاح مدرسه علوم و معارف اسلامی در بهبهان عناوین مهمترین اخبار کوتاه از استان خوزستان هستند.
اخبار کوتاه استان خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام حمید برازش، رییس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان، در جلسه بررسی مشکلات و چالشهای فرهنگی بهبهان از راه اندازی دبیرستان علوم معارف اسلامی زیر نظر سازمان تبلیغات این شهرستان خبر داد.

وی در ادامه گفت: دبیرستان علوم و معارف اسلامی به عنوان نخستین دبیرستان دینی در بهبهان زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی تاسیس و برای ترم جدید از دانش آموزان علاقه مند ثبت نام به عمل می آورد.

سند چشم انداز حجاب و عفاف در اندیمشک تدوین شد

کرامت میری، دبیر شورای فرهنگ عمومی اندیمشک، از تدوین سند چشم انداز حجاب و عفاف در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به کیفیت سند چشم انداز حجاب و عفاف ابراز داشت: این سند با بهره گیری از گروههای کارشناس و راهکارهای اجرایی حجاب و عفاف در راستای تقویت این امر در جامعه ارایه شده است.

میری گفت: ترویج حجاب و عفاف در جامعه مهمترین هدف تنظیم این سند چشم انداز است و یکی از نکات قابل توجه در این امر، تعیین وظایف ادارات مختلف است که باید در این مقوله سهیم باشند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی اندیمشک خاطر نشان کرد: این سند چشم انداز بصورت یک بروشور بیست صفحه ای آماده شده و بزودی برای اجرایی شدن به ادارات ابلاغ می شود.

برگزاری همایش حجاب و عفاف در شادگان

 سعید فیوضی، فرماندار شدگان، از برگزاری همایش حجاب و عفاف در شهرستان شادگان خبر داد.

فرماندار شادگان در ادامه اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، همایش بزرگ «حجاب و عفاف از منظر حقوق شهروندی» 26 مرداد ماه در این شهرستان با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

فیوضی از مسئولان و پرسنل ادارات خواست نسبت به رعایت حجاب و عفاف اهتمام ورزند چرا که در صورت عدم رعایت این اصل در زیر مجموعه‌های خود باید پاسخگو باشند.

گفتنی است این همایش با همکاری فرمانداری، شورای اسلامی شهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

امامزاده اباذر بهبهان غبارروبی شد

حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بهبهان از غبار روبی امامزاده بهبهان همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور هیئت امنا وجمعی از زائرین خبرداد.

وی در ادمه اظهار داشت: در این مراسم نذورات جمع آوری شدن زائران این امامزاده به مبلغ 80 میلیون و 580 هزار ریال بوده که به حساب مربوطه واریز تا صرف کارهای عمرانی و رفاهی امامزاده شود.

وی افزود: این امامزاده که در 42 کیلومتری شهرستان بهبهان واقع شده از نوادگان امام دهم شیعیان امام علی النقی (ع) بوده که مردم استان خوزستان و استانهای همجوار همواره از کراماتش بهرمند شده اند./9464/پ203/ص


ارسال نظرات