۰۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۷۱۶
آیت الله نورمفیدی:

روحانیت اصیل هیچ گاه در برابر انحراف ها سکوت نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید براین که روحانیت اصیل هیچ گاه در برابر انحراف ها سکوت نخواهد کرد، گفت: روحانیتی که آگاه به زمان است مدافع مردم و نافذ ترین صنفی است که می تواند در برابر سیاست های دشمنان اسلام ایستادگی کند.
آيت الله نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته مرکز استان با محکوم کردن ترور دانشمندان ایران از سوی گروه های تروریستی، گفت: این اقدامات مذبوحانه نشان دهنده خواری وخفت دشمنان نظام است.

وی با بیان این که نظام سلطه به دلیل عصبانیت از پیشرفت های روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست به این گونه اعمال غیر انسانی می زند، افزود: آنها همه تلاش خود را به کار گرفته اند که مانع از رشد و بالندگی نظام اسلامی شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که این گونه حرکت های ضد انسانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نیز وجود داشته است، گفت: گروه های تروریستی در آن مقطع در تلاش بودند با ترور شخصیت های برجسته نظام، زمینه براندازی ایران اسلامی را فراهم کنند.

آیت الله نورمفیدی با بیان این که شهادت هزاران نفر از فرزندان و شخصیت های این انقلاب تنها گوشه ای پرونده ننگین چهره نفاق در ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: گروه های تروریستی و حامیان غربی آنها باید بدانند که ایران اسلامی در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد و با این گونه اقدامات مذبوح نمی توانند مانع از پیشرفت کشور شوند.

وی، گروهک پژاک را دست نشانده و مورد حمایت آمریکا دانست و با بیان این که خوشبختانه نیروهای امنیتی کشورمان به خوبی آنها را سرکوب کردند، ادامه داد: این گروه های تروریستی درتلاش است با ترور شخصیت های علمی کشور مانع از رشد ایران اسلامی شوند.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری ازسخنان خود به سفر اخیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی به بندرعباس و بازدید ایشان ازفعالیت های نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز نیروی مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی در اقتدار کامل به سرمی برند.

آیت الله نورمفیدی با بیان این که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیروهای استعمارگر حاکم برمنطقه بودند و مردم در این مناطق راهی جزء اطاعت ازآنها نداشتند، گفت: امروز نیروهای مسلح کشورمان درمنطقه کاملاً مسلط هستند.

وی با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف ازیک اقتدارو عظمت خاصی برخوردار است، ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی از این اقتدار ایران اسلامی در هراس هستند وتلاش می کنند مانع از پیشرفت ملت ایران شوند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری ازسخنان خود به مسأله کم آبی اشاره کرد و با بیان این که مردم باید در این بخش الگوی مصرف را رعایت کنند، افزود: استفاده بهینه از این نعمت الهی از بروز برخی مشکلات در حوزه آب جلوگیری خواهد کرد.

آیت الله نورمفیدی در ادامه سخنان خود به یازدهم مرداد، سالروز شهادت آیت الله شیخ فضل الله نوری اشاره کرد و گفت: این عالم برجسته، که از پایه گذاران مشروطیت بود، با دیدن انحراف در جریان مشروطه و متمایل شدن آن به سمت روس و انگلیس، در برابر آن ایستاد تا در این راه به شهادت رسید.

وی با تأکید براین که روحانیت اصیل هیچ گاه در برابر انحراف ها سکوت نخواهند کرد، گفت: روحانیتی که آگاه به زمان است مدافع مردم و نافذ ترین صنفی است که می تواند در برابر سیاست های دشمنان اسلام ایستادگی کند.

امام جمعه گرگان با بیان این که دشمنان اسلام به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت است، ادامه داد: ملت ایران اسلامی در سه دهه اخیر ثابت کردند که این توطئه دشمن تحقق یافتن نیست.

نماینده ولی فقیه در گلستان در خطبه اول با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: قدر ماه مبارک رمضان را تنها بندگان خالص و شایسته خدا می دانند./950/پ202/ص
ارسال نظرات