۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۹۴۷۸

رهنمود‌های رهبری منشور جامع روحانیت محسوب می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: بیانات مقام معظم رهبری منشور جامع علما به حساب می‌آید و باید اجرایی و عملیاتی شود.
ولايت
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام مجید نجفی در جلسه هم‌اندیشی مسئولان و کارشناسان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در ادارات کل و مدیریت شهرستان‌های جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه سیاست کلی حوزه نمایندگی ولی فقیه اجرایی شدن فرامین و بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب در کل سازمان است، اظهار داشت: حرکت برنامه‌های حوزه باید بر مبنای متدهای نوین انجام گیرد و از کارهای کلیشه‌ای و تکراری پرهیز شود.

وی بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری را نقشه راه و منشور جامع علما خواند و اجرایی شدن فرمایشات و رهنمودهای ایشان را عامل تحول و بالندگی دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در شهرستان‌ها دانست.

حجت الاسلام نجفی گفت: اگر علما بیانات ایشان را اجرایی کنند، برای تحول، رشد و بالندگی بخش‌های مختلف بسیار مؤثر و مهم خواهد بود و مجموعه بیانات مقام معظم رهبری که در حوزه‌های مختلف ایراد شده است، منشور جامع علما به حساب می‌آید و باید اجرایی و عملیاتی شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه مجلسی که در آن از انقلاب، شهدا و رهبری صحبت نشود، مجلس اغیار است، ادامه داد: مگر دشمن ما را رها کرده و دست از دشمنی برداشته است که ما آسوده باشیم، آنها روز به روز بر انسجام و عداوت خود می‌افزایند پس معنا ندارد ما که سربازان ولایت هستیم از انقلاب حرف نزنیم باید قدر نعمت دانست، دشمن در پی فتنه‌گری و اختلاف‌افکنی است.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به اینکه با تکبر، غرور و ژست کاذب نمی‌توان دل‌ها را مجذوب ساخت، تصریح کرد: مردم باید با حقیقت و تجلی ولایت که امروز در رهبر معظم انقلاب متجلی است، آشنا شوند همچنین روحانی باید روی مردم تأثیرگذار بوده و شاکله و محورهای تبلیغی‌اش شکل گرفته باشد نه اینکه تابعی از متغیرهای اطراف باشد./935/د103/س
ارسال نظرات