۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۹۱۸۸

نخستین دوره تربیت مبلغ طلاب گیلان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری نخستین دوره تربیت مبلغ با حضور طلاب خواهر و برادر حوزه‌های علمیه استان خبر داد.
دوره آموزشي
حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت از برگزاری نخستین دوره تربیت مبلغ در استان خبرداد.

وی با بیان این که این دوره آموزشی با حضور 200 از طلاب خواهر و برادر حوزه‌های علمیه گیلان برگزار می شود، افزود: حجت الاسلام والمسلمین محمدی خراسانی دراین دوره آموزشی سخنرانی خواهد کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان اظهار داشت: ایجاد زمینه برای رشد و تقویت بنیه علمی طلاب، ارتقای سطح علمی آنان و تربیت افراد مستعد و توانمند در زمینه تربیت مبلغ از اهداف این دوره آموزشی است.

حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به جایگاه روحانیت در تبلیغ اندیشه ناب اسلامی افزود: روحانیان عامل مؤثر و مهمی در تقویت پایه‌‌های ایمان میان مردم هستند از این رو اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برای آمادگی هرچه بیشتر طلاب علوم دینی در مقابل شبهات فکری و دینی جامعه این دوره را در سال 90 به صورت مستمر برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به شبهات گسترده علیه ارزش‌های دینی در سطح جامعه‌ گفت: متأسفانه امروز شبهات زیادی از سوی دشمنان اسلام به منظور تضعیف اعتقادات دینی مردم به ویژه نسل جوان از سوی نظام سلطه در سطح جوامع اسلامی ترویج می شود.

حجت الاسلام گلمیرزاده با بیان این که امروز حضور روحانیت در عرصه پاسخگویی به شبهات دینی یک ضرورت مهم است، ادامه داد: باید از همه ظرفیت های تبلیغی جهت ترویج مناسب اندیشه های ناب اسلامی در سطح جامعه بهره گیریم./950/پ202/س
ارسال نظرات