۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۰۹۰۴۱

طرح ضیافت اندیشه در خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان از برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه های استان خبر داد.
طرح ضيافت انديشه
حجت‌الاسلام سیدمحسن شفیعی، رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید با هدف ارتقای سطح علمی و معرفتی اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خوزستان خبر داد.

رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان افزود: اگرچه در بسیاری از استان‌های کشور این طرح در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود؛ اما پس از نظرخواهی و دریافت دیدگاه‌های شماری از اساتید دانشگاه‌ها و نیز مسئولان و مدیران دانشگاهی استان، این طرح در خوزستان پس از پایان ماه مبارک رمضان و در نیمه دوم شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح ضیافت اندیشه اساتید با هدف ارتقاء سطح علمی و معرفتی استادان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خوزستان برگزار می‌شود؛ در این دوره معرفتی عنوان‌های معرفت‌شناسی اسلامی و فلسفه علم، اصول تعلیم و تربیت اسلامی توسط اساتید حوزه و دانشگاه، به بحث و گفت‌وگو و هم‌اندیشی گذاشته می‌شود و مجموعاً 30 ساعت کلاس آموزش انجام می‌شود.

حجت الاسلام شفیعی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: اعضای هیأت علمی که مایل به حضور در این برنامه باشند می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام در طرح ضیافت اندیشه استادان به نشانی http://hamandishi.net/ziafat نام‌نویسی کنند؛ این برنامه استادان دانشگاه‌های تابعه وزارت علوم‌، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی را دربر می‌گیرد.

رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: در پایان دوره،‌ گواهی‌نامه حضور در این دوره‌ها به شرکت‌کنندگان داده می‌شود. همچنین متون آموزشی این دوره از سوی دفتر مرکزی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، تدوین، چاپ، منتشر و ارائه خواهد شد./9455/پ203/س
ارسال نظرات