۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۰۱:۲۲
کد خبر: ۱۰۸۶۵۲
رییس دفتر تبلیغات اسلامی:

شبهات عرصه مهدویت رصد و در برابر آن موضع گیری شود

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: شبهات جدید و نقشه‌های دشمنان باید رصد و با اتکا به منابع و تراث دینی در برابر آنها جبهه گیری شود.
رونمايي از نرم افزار گنجينه مهدويت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، عصر سه‌شنبه در مراسم رونمایی از نرم‌افزار گنجینه مهدویت در قرآن و حدیث، با قدردانی از دست اندرکاران تهیه و تولید این نرم افزار ابراز اشت: بهره‌گیری از این گونه نرم‌افزارها کار را برای تحقیق و پژوهش محققان و اندیشمندان فراهم کرده و تولید و ساخت این نرم افزار کاری بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام واعظی در ادامه، اخلاص در امور را یک اصل مهم عنوان کرد و با بیان اینکه ما به چشم خود برکت کار امام رضوان الله تعالی علیه را دیدیم، گفت: ایشان با خلوص خود جامعه را متحول کردند و منشا دستاوردها و برکات بسیاری شدند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ابراز داشت: افرادی که در عرصه مهدویت کار می کنند، استفاده از این گونه نرم افزارها را باید مقدمه کارشان بدانند و توجه داشته باشند که کارهای زیادی در پیش دارند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت دفاع از کیان مهدویت گفت: باید در این عرصه مهم و حساس شبهات جدید و نقشه های دشمنان رصد و با اتکا به منابع و تراث دینی در برابر آنها جبهه‌گیری شود.

حجت الاسلام واعظی بیان کرد: در حال حاضر گروه‌ها و فرقه‌های مختلف از جمله یهود با تمام توان علیه قرآن و معارف اهل بیت(ع) مشغول فعالیت هستند و ما باید در چنین شرایطی هوشیار باشیم و رسالت خود را به درستی انجام دهیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر فضای سایبری به گونه ای است که دشمنان این شبهات را نشر و ترویج می‌کنند و این مساله می طلبد که محققان و پژوهشگران شبهات را رصد کنند و به ترویج و تبیین این گونه مبانی ناب بپردازند.

حجت الاسلام واعظی تلاش در جهت خرافه زدایی و دفاع از اصالت و کیان مهدویت را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: باید جلوی خرافات و سوء استفاده های احتمالی را بگیریم و تحقق این مساله نیازمند بهره‌گیری از تمام امکانات است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد: دستگاه های بزرگ همیشه در معرض یک آفت هستند و آن روزمرگی و بروکراسی است.

وی با بیان اینکه شرط موفقیت دستگاه ها این است که همیشه از خودمطالبه‌گر باشند و خود را بدهکار احساس کنند، ابراز داشت: اگر دستگاهی از فعالیت خود راضی باشد، این آغاز درجا زدن است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تاکید کرد: هر دستگاهی که می خواهد چابک و سرزنده باشد، نباید از محیط پیرامونی و شرایط غافل شود.

حجت الاسلام واعظی اضافه کرد: نمی شود خود را در یک حباب محصور کرد، بلکه باید توجه داشت که عملکرد و فعالیت‌های ما در جامعه ثمر بخش باشد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات