۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۰۸۰۳۷

گردهمایی بزرگ روحانیان طرح هجرت گلستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی بزرگ روحانیان طرح گلستان امروز با حضور معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه کشور در گرگان برگزار شد.
گردهمايي روحانيان طرح هجرت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام محمد علی فارقی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه گلستان، در این مراسم با بیان این که این گردهمایی بزرگ با عنوان «بصیرت در سایه سار ولایت» برگزار شده است، افزود: حدود 200 نفر از روحانیان و مبلغان طرح هجرت استان گلستان در این همایش شرکت دارند.

وی، افزایش سطح آگاهی های سیاسی و معرفتی روحانیان طرح هجرت، بررسی مسأله بصیرت از دیدگاه مقام معظم رهبری، آشنایی با ضوابط و مقررات طرح هجرت و همچنین آشنایی روحانیان با شیوه های نوین تبلیغ را از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این همایش یک روزه اعلام کرد.

حجت الاسلام فارقی با اشاره به این که معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی در گلستان سه سال گذشته در این استان فعالیت تبلیغی خود را آغاز کرده است، ادامه داد: خوشبختانه در طول این مدت خدمات تبلیغی مناسبی را در جهت ترویج ارزش های دینی در سطح مناطق مختلف استان انجام داده است.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه گلستان با اشاره به این که میزان رضایت مردم منطقه از برنامه های تبلیغی روحانیان بلند مدت و کوتاه مدت هجرت در استان بسیار رضایت بخش است، ادامه داد: حضور روحانیان تبلیغی در مناطق محروم و روستایی بسیاری از توطئه های فرهنگی دشمنان را خنثی کرده است./950/پ203/س
ارسال نظرات