۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۰۷۹۶۳
فردا؛

گردهمایی بزرگ روحانیان طرح هجرت گلستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه گلستان گفت: گردهمایی بزرگ روحانیان طرح هجرت استان فردا در گرگان برگزار می‌شود.
گردهمايي روحانيان
حجت الاسلام محمد علی فارقی، معاون تبلیغ وآموزش های کاربردی حوزه علمیه گلستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان با اشاره به این که گردهمایی بزرگ روحانیان طرح هجرت استان فردا در گرگان برگزار خواهد شد، گفت: حجت الاسلام نبوی، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه کشور دراین مراسم سخنرانی خواهد کرد.

وی با بیان این که این گردهمایی بزرگ با عنوان «بصیرت در سایه سار ولایت» نام دارد، افزود: حدود 200 نفر از روحانیان و مبلغان طرح هجرت استان گلستان در این همایش شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام فارقی، افزایش سطح آگاهی های سیاسی و معرفتی روحانیان طرح هجرت، بررسی مسأله بصیرت از دیدگاه مقام معظم رهبری، آشنایی با ضوابط و مقررات طرح هجرت و همچنین آشنایی روحانیان با شیوه های نوین تبلیغ را از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این همایش یک روزه اعلام کرد.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه گلستان به نقش روحانیت در خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام اشاره کرد و با بیان این که روحانیت همواره در دفاع از مبانی دینی ثابت قدم بوده است، گفت: این قشر تأثیر گذار جامعه اسلامی امروز هدف اصلی توطئه های دشمنان است.

وی با بیان این که نظام سلطه همه تلاش و سرمایه گذاری خود را برای تضعیف جایگاه روحانیت به کار بسته است، افزود: کمرنگ کردن نقش روحانیت در عرصه های مختلف نظام اسلامی و جدایی مردم از روحانیت را از توطئه های شوم دشمنان نظام اسلامی اعلام کرد.

حجت الاسلام فارقی با اشاره به شبهات ایجاد شده از سوی دشمنان در جهت تضعیف اعتقادات دینی امت اسلامی، گفت: روحانیت بهترین قشر برای پاسخگویی به این شبهات است و باید با جهاد علمی وارد میدان شده و شبهه زدایی کند.

گفتنی است،‌ گردهمایی بزرگ روحانیان طرح هجرت استان گلستان ساعت ده صبح فردا با حضور معاون تبلیغ حوزه علمیه کشور در امامزاده عبدالله گرگان برگزار می شود./950/پ202/س
ارسال نظرات