۰۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۰۷۷۳۷

آزمون نخستین دوره حکمت و عرفان اسلامی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آزمون نخستین دوره حکمت و عرفان اسلامی گرایش عرفان و شریعت به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) در قم برگزار شد.
آزمون




به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام عبدالواحد بامری، مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) در حاشیه برگزاری آزمون نخستین دوره حکمت و عرفان اسلامی که امروز در سالن همایش های دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد، اظهار داشت : اولین دوره آموزشی حکمت و عرفان اسلامی در گرایش عرفان و شریعت در راستای طرح حمایت از رساله های سطح چهار مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) وابسته به معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

وی تعداد شرکت کنندگان در این آزمون را 45 نفر اعلام کرد و افزود: نتایج اولیه آزمون 15 تیرماه از طریق سایت این مؤسسه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

حجت الاسلام بامری با اشاره به پذیرش دو برابری داوطلبان در این آزمون تصریح کرد: داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی از 18 تیرماه جهت مصاحبه علمی دعوت می‌شوند و نتایج نهایی آزمون نیز تا 24 تیرماه اعلام خواهد شد.

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، اتمام تمهید القواعد و اشتغال به تحصیل کتابهای اشارات و اسفار را از جمله شرایط اختصاصی ورود به این دوره عنوان کرد و یادآور شد: داشتن مجوز تدوین رساله سطح 4 از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، عدم اشتغال به فعالیتهایی که با دوره آموزشی منافات دارد، قبولی در مصاحبه علمی و تعهد حضور در دوره و گذراندن حداقل 18 واحد آموزشی از جمله شرایط عمومی پذیرش این دوره است.

وی استفاده از اساتید فاضل جهت تدریس، راهنمایی و مشاوره، سامان دادن به رساله ها در جهت تأمین نیازهای معرفتی در حوزه حکمت و عرفان اسلامی، چاپ رساله‌های برتر، تأمین منابع کتابخانه‌ای و اینترنتی و پرداخت کمک هزینه تحصیلی را از جمله امتیازات این دوره عنوان کرد./916/د102/ع

ارسال نظرات