۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۱۰۶۵۴۴
شب گذشته؛

مراسم بزرگداشت آیت الله اشتهاردی در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت سومین سالگرد آیت الله اشتهاردی با حضور نمایندگان بیوت مراجع تقلید، علما و شخصیت حوزوی و دیگر اقشار مردمی در مسجد رفعت قم برگزار شد.
آيت الله اشتهاردي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت سومین سالگرد ارتحال آیت الله شیخ علی پناه اشتهاردی امام جماعت فقید مدرسه فیضیه و از علما و اساتید برجسته حوزه علمیه قم، پنج شنبه شب با حضور نمایندگان بیوت مراجع تقلید، علما و شخصیت حوزوی و دیگر اقشار مردمی در مسجد رفعت قم برگزار شد.

در این مراسم که شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشا از سوی بیت آن عالم ربانی برگزار شد، افزون بر نمایندگان بیوت مراجع تقلید، شماری از شخصیت های حوزوی، علما و مسؤولان استانی نیز حضور داشتند.

در این مراسم آیت الله استادی امام جمعه موقت قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع)، شماری از اعضای جامعه مدرسین، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، اعضای دفتر مقام معظم رهبری در قم، شخصیت های حوزه علمیه قم، طلاب، روحانیان، مسؤولان استانی و دیگر اقشار مردمی حضور داشتند.

بر اساس این گزارش در این مراسم که پیام تسلیت مقام معظم رهبری به مناسبت ارتحال این عالم ربانی و استاد اخلاق حوزه قرائت شد، حاضران با قرآئت قرآن کریم و ذکر فاتحه یاد و خاطره مرحوم آیت الله شیخ علی پناه اشتهاردی را گرامی داشتند.

آیت الله رضا استادی امام جمعه قم و عضو جامعه مدرسین در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله اشتهاردی،به تبیین ابعاد شخصیتی این عالم ربانی و معلم اخلاق پرداخت.

آیت الله استادی از مرحوم آیت الله اشتهاردی به عنوان عالمی عامل یاد و بر ضرورت الگوگیری طلاب و روحانیان از شخصیت این عالم زاهد و روحانی متقی و پرهیزکار تاکید کرد.

وی با بیان اینکه آثار ایشان فراوان و زیاد است، گفت: شخصیت آیت الله اشتهاردی شخصیتی تاثیرگذار بود، ایشان از نظر علمی یک فقیه و عالم برجسته بود که هیچ کس انکاری در این مساله نداشت.

این عضو جامعه مدرسین با اشاره به ویژگی های اخلاقی مرحوم آیت الله اشتهاردی، گفت: ایشان در زندگی فردی و اجتماعی خود ساده و متواضع بود و محل زندگی ایشان بسیار محقر و ساده بود. /924/پ202/ج
ارسال نظرات