۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۳۷۰
سی‌ام خردادماه؛

آغاز امتحانات پایان سال مدارس علمیه خواهران خراسان

خبرگزاری رسا ـ امتحانات پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی 90- 89 حوزه علمیه خواهران خراسان، سی ام خردادماه آغاز می شود.
امتحانات حوز علميه خواهران
منصوره اعدادی، مسؤول دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 90- 89 مدارس علمیه خواهران خراسان سی‌ام خردادماه آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که امتحانات در دو نوبت هشت و ده صبح در مدارس علمیه خواهران استان‌های خراسان برگزار خواهد شد، افزود: از 36 عنوان درسی در مقاطع سیکل و دیپلم از سطح دو، در مجموع، طرح سوال و تصحیح اوراق امتحانی 23 عنوان درسی بر عهده این مرکز است.

اعدادی با اشاره به این‌که تاریخ برخی امتحانات داخلی مدارس نیز از سوی مرکز مدیریت تعیین می‌شود، اظهار د‌اشت: این امتحانات در 35 مدرسه سطح دو و دو مدرسه سطح سه در سطح استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی به صورت همزمان و یکسان برگزار می‌شود.

مسؤول دفتر امور خواهران حوزه علمیه خراسان با اشاره به گلایه بانوان طلبه از تأخیر در اعلام نتایج امتحانات ابراز داشت: در صورت همکاری اساتید مصحح، نتایج حداکثر یک ماه پس از پایان امتحانات به صورت اینترنتی اعلام خواهد شد.

مسؤول دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، زمان پایان امتحانات را 15 تیرماه اعلام کرد و یادآور شد: با توجه به این‌که شناسه و رمز عبور جهت مشاهده نمرات و وضعیت تحصیلی از طریق پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه در اختیار طلاب قرار گرفته است، در صورت وارد کردن شماره همراه، این آمار از طریق پیامک نیز قابل دریافت است.

اعدادی خاطرنشان کرد: سال تحصیلی 91- 90 از اول مهرماه به صورت همزمان در سطح استان‌های خراسان آغاز می‌شود./930/پ202/س
ارسال نظرات