۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۳۴۱
نماینده مردم گرگان در مجلس:

تلاش نظام سلطه در تضعیف جایگاه ولایت فقیه بی‌ثمر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام سلطه با همکاری برخی عناصر فریب خورده داخلی سعی داشتند با راه انداختن آتش فتنه در کشور جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی تنزل دهند که با شکست روبه‌رو شدند.
حجت الاسلام سيد علي طاهري، نماينده مردم گرگان در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام سیدعلی طاهری، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در همایش بررسی نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی، ولایت فقیه را رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و با بیان این که نظام اسلامی تنها با این اصل مترقی می‌تواند به اهداف خود دست یابد، گفت: ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران از یک جایگاه رفیعی برخوردار است.

وی‌ ولایت‌فقیه را ادامه ولایت نبوی و الهی دانست و با بیان این که مقوله ولایت فقیه میراث ماندگار امام خمینی(ره) دانست و افزود: امروز همه ما موظف به پشتیبانی از این میراث گرانبها هستیم.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ولایت فقیه در سه دهه اخیر همواره نظام مقدس جمهوری اسلامی را به سوی سعادت و تعالی سوق داده است، تصریح کرد: رسیدن به اهداف متعالی این نظام نیز در گرو حمایت همه جانبه از ولایت فقیه است.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی به جایگاه و نقش برجسته ولایت فقیه در نظام اسلامی پی برده‌اند، تصریح کرد: آنها بیش از سه دهه است که همه توان و سرمایه‌گذاری خود را برای ضربه‌زدن به این جایکاه رفیع به کار گرفته‌اند؛ اما همواره با حضور در صحنه ملت ایران مواجه شده‌اند.

وی با بیان این که نظام سلطه امروز به دنبال دور کردن مردم از ولایت و رهبری است و در این مسیر نیز توطئه‌های متعددی را در دستور کار خود قرار داده است، بیان داشت: ولایت فقیه تنها عامل شکست دشمنان در سه دهه اخیر بوده است.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، فتنه 88 را توطئه‌ای کاملاً سازمان یافته برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: نظام سلطه با همکاری برخی عناصر فریب خورده داخلی سعی داشتند با راه انداختن آتش فتنه در کشور جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی تنزل دهند که با شکست روبه‌رو شدند.

حجت الاسلام طاهری، روشنگری‌های مقام معظم رهبری در فتنه 88 را مهم‌ترین عامل عبور از فتنه ها دانست و تصریح کرد: اگر رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوران فتنه نبود شرایط سختی برای کشور متصور بود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که امام خمینی(ره) تئوری ولایت فقیه را احیا کرد، بیان داشت: بحث ولایت فقیه در گذشته نیز مطرح بود، اما در مهجوریت کامل به سر می برد که امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی این اصل مهم اسلامی را از مهجوریت نجات داد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی در سه دهه اخیر همواره تبعیت خود از ولایت و رهبری را با حضور در عرصه‌های مختلف انقلاب نشان دادند، تصریح کرد: این ملت همیشه خود را موظف به تبعیت از مقام معظم رهبری می‌دانند.

حجت الاسلام طاهری با تأکید به این که ملت ایران اسلامی عاشق ولایت هستند و این مسأله در قلوب آنها نهادینه شده است، گفت: مردم کشورمان در عهد خود با ولایت با هیچ کس و هیچ چیز معامله نمی‌کنند و با همه توان خود در مسیر ولایت و حمایت از این جایگاه رفیع گام برخواهند داشت./950/پ202/س
ارسال نظرات