۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۶۵۲

چند خبر کوتاه از آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ اعزام پانصد آذرشهری به مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران و برگزاری همایش خواهران بسیجی شهرستان اهر از مهم‌ترین اخبار کوتاه آذربایجان شرقی است.
خبر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همایش تجلیل از فاتحان خرمشهر در جمع بسیجیان و خانواده‌های شهدا شهرستان جلفا برگزار شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به این‌که فتح خرمشهر در 3 خرداد‌ماه معجزه بزرگ خداوند بود، افزود: جوانان غیور کشورمان با اندک تجهیزات نظامی که داشتند در 3 خرداد خرمشهر را فتح کردند و این جز با معجزه و نفس مسیحایی امام‌(ره) میسر نمی شد.

مقیمی تقارن ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) را با فتح خرمشهر امری الهی توصیف کرد و افزود: بی شک فتح خرمشهر توسط غیور مردان و زنان کشورمان متاثر از الطاف خداوند در این روز خجسته بود.

در پایان این مراسم از خادمان کاروان راهیان نور، خانواده های شهدای 3 خرداد و بازماندگان و یادگاران عملیات بیت المقدس به اهدای لوحی تجلیل به عمل آمد.

اعزام 500 آذرشهری به مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران

فرمانده نیروی مقاومت سپاه آذرشهر گفت: امسال کاروان پانصد نفری اقشار مختلف مردم اعم از بسیجیان، دانشجویان و دانش آموزان این شهرستان با چهارده دستگاه اتوبوس برای زیارت مرقد امام راحل اعزام خواهند شد.

علی رضایی، اضافه کرد: این زائران از شهرهای آذرشهر، ممقان وگوگان و روستاهای شهرستان در غروب سیزدهم خرداد از آذرشهر به مقصد تهران حرکت کرده و در چهاردهم خرداد در مرقد حضرت امام خمینی (ره) در مراسم ارتحال ایشان شرکت خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: شرکت نسل جوان در این مراسم ها، زمینه آشنایی آنان با آرمانهای امام راحل و دستاورد های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران را به وجود می آورد.

دشمنان بنیان خانواده های مسلمان را هدف قرار داده اند

حجت الاسلام ابوالفضل ولایی امروز در جمع خواهران بسیجی شهرستان اهر، حجاب و عفاف را مهمترین سلاح زنان در مواجهه با تهاجم فرهنگی غرب عنوان کرد و گفت: دستگاههای ذیربط باید با برنامه ریزی مناسب در جهت معنویت افزایی زنان تلاش کنند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا، امام راحل و مردان و زنان غیور و ایثارگر بوده و باید این روحیه انقلابی و تفکر بسیجی را با بصیرت و دشمن شناسی حفظ کنیم.

حجت اسلام ولایی تاکید کرد: امروز دشمن، باورهای مذهبی و حریم خانواده ها را با سست کردن اعتقادات دینی نشانه رفته که در این راستا همه به خصوص مادران و خواهران بیش از پیش باید هوشیار باشند و با ترویج آموزه های دینی فرهنگ اسلام ناب محمدی را در جامعه گسترش دهند./935/د103/س
ارسال نظرات