۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۰۱۹

اعزام 26 هزار آذربایجانی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل

خبرگزاری رسا ـ معاون استاندار آذربایجان شرقی از اعزام 26 هزار نفر از اقشار مختلف استان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تهران خبر داد.
امام خميني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمد اشرف نیا، معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی امروز در اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) این استان اظهار داشت: برگزاری پرشور ویژه برنامه های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) رسالت تک تک نهادهای دولتی و غیردولتی است.

وی کوتاهی در اجرای مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را غیرقابل قبول دانست و خاطر نشان کرد: رشد و تعالی ایران اسلامی در عرصه های مختلف بین المللی به برکت ولایت فقیه و رهنمودهای داهیانه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی از اعزام 26 هزار نفر از اقشار مختلف استان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تهران خبر داد و گفت: تبیین ابعاد شخصیتی آن رهبر فقید، با بهره مندی از ابتکارات و خلاقیت های نوین ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

اشرف نیا با تاکید بر آشنایی نسل جوان جامعه با نپمساله ولایت مطلقه فقیه تصریح کرد: امسال شش کمیته در استان برای بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) فعال شده اند که برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و ذهبی در اولویت قرار دارد.

وی با تاکید بر حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای ارزشمند انقلاب، ولایت فقیه بوده که تبعیت محض از رهبری نظام نوعی قدرشناسی از نعمت ولایت خواهد بود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نهضت بیداری مردم منطقه اظهار داشت: به یقین حرکت اسلامی مسلمانان منطقه الهام گرفته از آرمان های متعالی انقلاب اسلامی و امام راحل بموده است، امروز مساله صدور انقلاب اسلامی محقق شده و ایران تبدیل به الگویی برای کشورهای منطقه شده است./935/پ202/ص
ارسال نظرات