۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۸۴۹
آیت الله موسوی جزایری:

تبادل نظرات کارساز در حوزه های علمیه امری ضروری است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، تبادل نظرات کارساز در حوزه های علمیه را امروری ضروری دانست و تأکید کرد: همه طرح ها و ایده های مدیران حوزه های علمیه باید به تبادل گذاشته شود و فعالیت های آنان در طول چند سال بررسی شود.
آيت الله موسوي جزايري ـ نماينده ولي فقيه در خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، صبح امروز در همایش تجلیل از برگزیدگان نخستین المپیاد علمی و ممتازان حوزه های علمیه خوزستان، برگزاری المپیاد علمی ویژه طلاب حوزه های علمیه را امری ضروری دانست و گفت: برگزاری المپیاد علمی ویژه طلاب مدارس علمیه سراسر کشورسبب تشویق و ترغیب طلاب برای یادگیری بهتر علم و اشتیاق آنان به سوی علم و معرفت می شود.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان، در ادامه سخنان خود تصریح کرد: خوشبختانه در این برهه از زمان مشاهده می شود که افراد بی سواد به سمت حوزه و دانشگاه نمی آیند بلکه افرادی تیزهوش، فرهیخته و نخبه برای ورود به حوزه های علمیه شرکت می کنند که جای شکر و سپاس خداوند متعال را دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، تبادل نظرات کارساز در حوزه های علمیه را امروری ضروری دانست و تأکید کرد: همه طرح ها و ایده های مدیران حوزه های علمیه باید به تبادل گذاشته شود و فعالیت های آنان در طول چند سال بررسی شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان، اضافه کرد: نظرات، پیشنهادات و انتقادات مدیران حوزه های علمیه در جلسات هفتگی بحث و گفتگو شوند که این خود سبب شکوفایی و پیشرفت روزافزون حوزه های علمیه سراسر کشور می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، در پایان سخنان خود با بیان این که حضور روحانی فاضل در بین جوانان ضروری و مهم است، یادآور شد: یک روحانی مجاهد و عادل می تواند با بینات گوهربار و زیبای خود نسل جوان را از پلیدی ها و انحرافات شیطانی متنبه کند و آنان را به سوی راه و رسم خداوندی هدایت کند./9461/پ203/ص

ارسال نظرات