۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۸۴۷
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

شکوفایی تهذیب حوزه ها در دستور کار مدیران حوزه علمیه کشور قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خوزستان، با بیان این که شکوفایی تهذیب حوزه های علمیه در دستور کار مدیران حوزه های کشور قرار گیرد، بیان داشت: راهبرد فعالیت ها و جهت گیری های حوزه علمیه خوزستان با زعامت آیت الله موسوی جزایری شکوفایی تهذیب و علمی طلاب در مدارس علمیه خوزستان است.
همايش تجليل از ممتازان المپياد علمي همايش تجليل از ممتازان المپياد علمي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، صبح امروز در همایش تجلیل از برگزیدگان نخستین المپیاد علمی و ممتازان حوزه های علمیه خوزستان با تأکید بر این که به ادعای بزرگان حوزه علمیه قم، حوزه علمیه خوزستان یکی از موفق ترین حوزه های سطح کشور است، اذعان داشت: شکوفایی حوزه علمیه خوزستان به سبب رهبری ها و رهنمودهای پدرانه زعیم حوزه های علمیه خوزستان، آیت الله موسوی جزایری است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که شکوفایی تهذیب حوزه های علمیه در دستور کار مدیران حوزه های کشور قرار گیرد، بیان داشت: راهبرد فعالیت ها و جهت گیری های حوزه علمیه خوزستان با زعامت آیت الله موسوی جزایری شکوفایی تهذیب و علمی طلاب در مدارس علمیه خوزستان است.

وی ادامه داد: بازخورد این فعالیت ها را زمانی می توان مثبت ارزیابی کرد که حوزه های علمیه خوزستان از نظر تهذیب و پیشرفت علمی به شکوفایی بالایی رسیده باشد.

استاد حوزه علمیه، تلاش طلاب و مدیران حوزه های علمیه خوزستان را بسیار چشمگیر خواند و گفت: همیشه تاریخ ثابت کرده است که اگر همه دست اندرکاران یک مجموعه با یک دیگر متحد و همدلی داشته باشند این مجموعه یکی از مجموعه های برتر در سطح کشور می باشد.

حجت الاسلام حاجتی، در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت های حوزه علمیه خوزستان را در سال همت مضاعف و کارمضاعف تشریح کرد و ابراز داشت: جذب بودجه تخصیص یافته در بخش عمرانی حوزه های علمیه خوزستان صد در صد و خوشبختانه بودجه جاری تا به امروز نود درصد است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، به ادعای مدیران حوزه علمیه قم خوزستان از نظر نظم و کِردِ هزینه در بین حوزه های کشور رتبه نخست را بدست آورده است، بیان داشت: در بخش آموزش حوزه علمیه خوزستان کارهای بسیار متعدد و خوبی صروت گرفت که برگزاری المپیاد علمی ویژه طلاب حوزه های علمیه خوزستان از دستاوردهای بزرگ و خوب معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان است.

حجت الاسلام حاجتی در پایان سخنان خود حوزه علمیه خوزستان را از حوزه بالنده و شکوفا خواند و ابراز امیدواری کرد که روز بروز به موفقیت های حوزه علمیه خوزستان در سطح کشور اضافه شود./9461/پ202/ص

ارسال نظرات