۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۲۲۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

استکبار جهانی امروز در مقابل نظام ولایی به زانو درآمده است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که استکبار جهانی امروز در مقابل نظام ولایی به زانو درآمده است، بیان داشت: نظام برپایه ولایت فقیه توانسته همه توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کند.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اکبر حاجی عزیزخانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین امروز در بازدید از دبیرستان دخترانه صدرای این استان، با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: حضرت زهرا‌(س) در دوران کوتاه عمر پربرکتشان همواره مدافع حریم رسالت قرآن، ولایت و معارف ناب اسلام بود و به همین دلیل بیان سیره زندگی و اندیشه‌های والای آن حضرت نیز برای مردم ضروری است.

حجت الاسلام عزیزخوانی در ادامه سخنان خود افزود: بانوان باید با الگوپذیری از رفتار و گفتار این بانوی بزرگوار اسلام، بسترهای لازم را برای زندگی سالم، سعادتمندانه و موفق فراهم کنند.

وی حضرت فاطمه(س) را اسوه زنان مسلمان دانست و ادامه داد: بانوان باید با رعایت حجاب اسلامی، امنیت و آرامش روانی را برای خود فراهم و بنیان خانواده را استحکام بخشند.

حجت الاسلام حاجی عزیزخانی، سست شدن مبانی عفت را عامل اصلی تزلزل و طلاق در خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: بانوان باید با نهادینه کردن فرهنگ حجاب و تقویت عفاف، برای پایدار ماندن جامعه و داشتن جامعه‌ای سالم و پویا گام‌های مثبتی بردارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: حضرت فاطمه(س) با حضور در همه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی در برابر منافقین و غاصبین ایستادگی کردند و به عنوان نخستین شهید مدافع حریم ولایت و امامت به شهادت رسیدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه سخنان خود به نقش تأثیرگذار ولایت فقیه در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه سنگ‌‏بناى نظام جمهوری اسلامی است و بر هر فرد مسلمان و انقلابى لازم است این اصل اساسى را خوب بشناسد و سپس بر مدار آن حرکت کند.

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها با ولایت فقیه مشروعیت پیدا خواهد کرد، بیان داشت: ولایت فقیه یک رکن وابسته و اصیل انقلاب اسلامی است که به هیچ عنوان از هم جدا نیستند.

حجت الاسلام عزیزخانی با اشاره به این که اصول و فروع دین بدون ولایت پذیرفته نیست، خاطرنشان کرد: ولایت فقیه و رهبری به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های نظام اسلامی باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که استکبار جهانی امروز در مقابل نظام ولایی به زانو درآمده است، بیان داشت: نظام برپایه ولایت فقیه توانسته همه توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کند.
 
حجت الاسلام عزیزخانی با اشاره به این که دشمنان به جایگاه ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اذعان دارند، افزود: امروز تضعیف جایگاه ولایت فقیه یکی ازمهم ترین اهداف و برنامه های دشمنان دراین خصوص است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این دشمنان در سه دهه اخیر از هر فرصتی برای از بین بردن جایگاه ولایت فقیه در ایران اسلامی استفاده کردند، گفت: خوشبختانه به لطف خداوند متعال، هوشیاری و بصیرت ملت ایران همه توطئه‌های خصمانه و شوم آنها در این خصوص خنثی شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با تاکید براین که پایه های انقلاب و ولایت فقیه باید دغدغه همه ملت ایران بویژه مسؤولان نظام باشد، ادامه داد: آحاد جامعه اسلامی باید تبعیت محض از ولایت و رهبری را یک تکلیف مهم برای خود بدانند.
 
وی با اشاره به این که ولایت فقیه بیش از سه دهه افتخار، عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغاون آورده است، تصریح کرد: امروز نیز برای ادامه این روند باید مطیع محض رهبرمعظم انقلاب اسلامی باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که ملت ایران تا پای جان در تبعیت از ولایت فقیه ایستاده اند، گفت:حضور همیشه در صحنه ملت ولایت مدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف سه دهه اخیر بیانگر اعتقاد راسخ این ملت به اصل ولایت فقیه است./950/پ202/س
ارسال نظرات