۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۳۹۴۳
با حضور آیت الله مصباح یزدی؛

پنجمین گردهمایی دانش پژوهان نیمه حضوری موسسه امام خمینی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ پنجمین گردهمایی دانش پژوهان نیمه حضوری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خرداد ماه در قم برگزار می‌شود.
موسسه امام خميني


سید عبدالحسین میر خلیلی، مدیر آموزش نیمه حضوری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری پنجمین گردهمایی دانش پژوهان نیمه حضوری این موسسه چهارم خردادماه خبر داد و افزود: این مراسم از ساعت هشت صبح در تالار موسسه برگزار می‌شود.

وی سخنرانی آیت الله مصباح یزدی، معاون آموزش موسسه و مدیریت نیمه حضوری، پرسش و پاسخ و معرفی دانش پژوهان ممتاز امسال را از برنامه های این گردهمایی معرفی کرد و گفت: با توجه به این که در سیستم نیمه حضوری، طلاب کمتر در موسسه حضور دارند اینگونه گردهمایی ها موجب دلگرمی و تعلق خاطر دانش پژوهان به این مرکز آموزشی و پژوهشی خواهد شد.

این فارغ‌التحصیل موسسه امام خمینی(ره) دیدار با آیت الله مصباح یزدی و مسؤولان موسسه، آشنایی با اهداف و آیین‌نامه های مدیریت نیمه حضوری، ملاقات با گروه های علمی و رفع سوالات و ابهامات دانش‌پژوهان را از اهداف برگزاری این گردهمایی برشمرد.

گفتنی است؛ مدیریت نیمه حضوری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در سال 78 تاسیس شده و تاکنون صدوسی نفر در مقطع کارشناسی از این بخش فارغ التحصیل شده اند. هم اکنون نیز پانصد طلبه در هفت رشته علوم قرآنی، فلسفه، روان شناسی، تاریخ، علوم سیاسی،کلام و علوم تربیتی مشغول به تحصیل در بخش نیمه حضوری این موسسه هستند./921/ پ203/ع

ارسال نظرات