۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۵۹۲
آیت الله نورمفیدی:

روحانیت با تبیین معارف ناب اسلامی، جامعه جهانی را سیراب کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان، جهان امروز را تشنه معرفت الهی و مکتب نورانی اسلام دانست و تصریح کرد: روحانیت باید جامعه جهانی را با تبیین مناسب این معارف ناب اسلام سیراب کند.
نماينده ولي فقيه در گلستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در جمع کارکنان و طلاب مذاهب اسلامی واحد گرگان، با اشاره به توطئه افکنی های اسکتبار جهانی علیه نظام اسلامی، گفت: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف می کوشند ضربه های سنگینی را به نظام وارد کنند.

وی، تفرقه و اختلاف را یکی از حربه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان از دوران پیامبراکرم(ص) تلاش می کردند با ترفندهای گوناگون مانع از تحقق ارزش های دینی و اسلامی در جامعه شوند.

امام جمعه گرگان با بیان این که دشمن همواره در کمین ضربه زدن به مقدسات اسلامی است، تصریح کرد: هوشیاری جامعه اسلامی در برابر ترفندهای شوم استکبار ضروری است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز استبکار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی با اصل اسلام دشمنی دارند، خاطرنشان کرد: برخی به اشتباه فکر می کردند آنها با شیعه و یا سنی مشکل دارند، بلکه خواست قلبی آنها نابودی اسلام است.

آیت الله نورمفیدی با تأکید براین که وحدت وهمدلی مسلمانان مهم‌ترین عامل خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان اسلام است، گفت: در طول تاریخ هرگاه اختلاف و تفرقه‌ای میان مسلمانان به وجود آمد، دشمنان به اهداف خود رسیدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مسلمانان باید با تقویت نقاط مشترک با وحدت و برادری در کنار هم زندگی کنند و به جنگ دشمنان اسلام روند، افزود: پرهیز ازاختلاف و تقویت وحدت و همدلی می‌تواند دشمنان را در برابر امت اسلامی زمین‌گیر کند.

وی با اشاره به این که شیعه و سنی باید هوشیار و آگاه‌تر از همیشه به دنبال تقویت وحدت و تحکیم ارزش‌های دینی باشند، گفت: برگزاری یک کنگره مشترک با حضور علمای شیعه و سنی به منظور رفع برخی اختلاف سلیقه‌ها و تقویت وحدت و همدلی میان امت اسلامی ضروری است.   
   
امام جمعه گرگان در ادامه سخنان خود با اشاره به این که دشمنان اسلام امروز شیوه‌های دشمنی خود علیه اسلام را تغییر داده‌اند، ادامه داد: رویکرد نرم‌افزاری در دستور کار نظام سلطه برای مقابله با نظام اسلامی قرار گرفته است.

آیت الله نورمفیدی با تأکید بر هوشیاری مسلمانان در برابر شبهه‌افکنی‌های دشمنان علیه ارزش‌های اسلامی خاطرنشان کرد: تضعیف اعتقادات دینی مردم یکی از حربه های دشمنان اسلام در توطئه نرم علیه اسلام است.

نماینده ولی فقیه درگلستان در بخش دیگری از سخنان خود به وظیفه روحانیت در این شرایط اشاره کرد و با بیان این که حضور در صحنه مبلغان دینی می تواند مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شود، خاطرنشان کرد: روحانیت باید با شیوه های تبلیغی مناسب توطئه نرم دشمنان را خنثی کند.

وی، جهان امروز را تشنه معرفت الهی و مکتب نورانی اسلام دانست و تصریح کرد: روحانیت باید جامعه جهانی را تبیین مناسب این معارف ناب اسلام سیراب کند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، طلاب حوزه‌‌های علمیه را در خط مقدم مقابله با تهاجم نرم دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: طلاب باید با تبلیغ اندیشه‌های اسلامی در جوامع مختلف دشمن را در این جنگ ناکام گذارند./950/پ202/س

ارسال نظرات