۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۱۶۷

آغاز مسابقات سالانه حافظان قرآن و نهج البلاغه حوزه علمیه خراسان

خبرگزاری رسا ـ مسابقات سالانه حافظان قرآن و نهج ‌البلاغه حوزه علمیه خراسان از امروز در محل مرکز مدیریت این حوزه برگزار می شود.
آغاز مسابقات سالانه حافظان قرآن و نهج البلاغه حوزه علمیه خراسان
حجت ‌الاسلام محمدرسول رمضانی، مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: مسابقات سالانه حافظان و قرآن در دو رشته نهج ‌البلاغه و حفظ قرآن کریم در سه سطح حفظ ده، پانزده و 30 جزء قرآن کریم برگزار می‌ شود.

مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان بیان داشت: در این دوره از مسابقات حدود 150 نفر از طلاب برادر حوزه علمیه خراسان به مدت سه روز به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی با بیان این‌که این مسابقات ویژه طلاب برادر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مسابقات قرآن طلاب خواهر از سوی دفتر فرهنگی بخش خواهران در طول سال برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رمضانی مهلت نام نویسی در این دوره از مسابقات را تا پنجم اردیبهشت ماه عنوان کرد و یادآور شد: طلاب علاقه‌مند از اول اردیبهشت ماه تا پنجم این ماه فرصت داشتند برای شرکت در مسابقات نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه آزمون کتبی این دوره از مسابقات امروز از ساعت پانزده در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار می شود،‌ تصریح کرد: آزمون شفاهی این مسابقات نیز دهم و یازدهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد./934/پ203/س
ارسال نظرات