۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۰۳۱۳۴

بازدید طلاب محقق و پژوهشگر مدارس علمیه خواهران خراسان از نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری رسا ـ طلاب و فضلای محقق و پژوهشگر مدارس علمیه خواهران خراسان از بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بازدید می کنند.
بازدید طلاب محقق و پژوهشگر مدارس علمیه خواهران خراسان از نمایشگاه کتاب تهران
به گزارش خبرگزاری رسا، خانم ندری، مسؤول واحد پژوهش دفتر امور خواهران حوزه علمیه خراسان گفت: طلاب و فضلای محقق و پژوهشگر مدارس علمیه خواهران خراسان از بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بازدید می کنند.

وی هدف از بازدید پژوهشگران خواهر مدارس علمیه خراسان از بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را آشنایی پژوهشگران از آخرین کتاب های منتشر شده در زمینه علوم اسلامی، ‌ارتقاء سطح اطلاعات و نیازهای پژوهشی روز جامعه و تشویق سایر طلاب به انجام تحقیقات ذکر کرد و یادآور شد: پژوهشگران و محققان ممتاز مدارس علمیه خواهران از 14 تا 17 اردیبهشت ماه از این نمایشگاه که در محل در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود، بازدید خواهند کرد.

مسؤول واحد پ‍ژوهش دفتر امور خواهران، طلاب محقق و پژوهشگر این حوزه که در جشنواره علامه حلی و ششمین فراخوان آثار پژوهشی، انتخاب شده اند، همچنین مولفان کتاب، مولفان مقالات منتشره در نشریات تخصصی، ممتازان فرهنگی، پژوهشی مدارس، اساتید فعال و ممتاز پژوهشی، معاونان پژوهشی ممتازو ممتازان آموزشی و پژوهشی سطح سه را از افرادی دانست که اولویت بازدید از نمایشگاه را دارند.

وی بیان داشت: بر اساس اولویت اعلام شده 50 نفر که رتبه های کشوری یا استانی را کسب کرده باشند، جهت این بازدید انتخاب شده اند./934/د102/ص
ارسال نظرات